2012. szeptember 28., péntek

Vienna night run 2012

Megint eltelt egy hét, akadozik a szabadidőm.... :)

Azért igyekszek nem csak versenybeszámolókkal ideérni, de a hetem megint zsúfoltra sikeredett, viszont ma letudtam az utolsó munkanapomat is a hotelben, tehát egy kővel kevesebb, jöhet az új kihívás hétfőtől. :)))

 
A főnökasszony nagyon el volt kenődve, mikor elbúcsúztunk, főleg, mikor azért egy pár dolgot elmeséltem neki, amik zavartak az elmúlt hónapokban... úgy látom, hogy tényleg el volt/van varázsolva, mert neki nem tűnik már fel semmi.... fél lábbal már ő is nyugdijban van, már másra nem is tud gondolni, csak a jövő őszre, mikor ő is átadja a hotel vezetését. Sajnos ez meg is látszott az elmúlt hónapokon, ezért (is) fogyott el a motivációm a munkámban.... De most újra kiváncsian várom a hétfőt, az új munkaterületet, az új kollégákat, a betanulást, a készülődést és majd a nyitást 18-án. :)
 
Addig amikor tudok, futok, kikapcsolok, bár most három nap pihenést iktattam be, ugyanis jelzett a lábam, hogy kicsit sok(kkkk) volt neki az elmúlt időszak, szerintem kezdődő csonthártyagyulladásom lehetett, mert megint ott fájt a sípcsontom mellett.... majd holnap este kiderül ,hogy használt e a pihentetés.
 
Ugyanis holnap este negyed 9-kor elstartolok megint több ezer futótársammal a bécsi Ringstrassén, 5 km-t fogunk futni, az egész Ring le lesz zárva, arra az estére a futóké lesz az utca. :) tavaly is nagyon jó hangulat volt, csak nagyon hideg lett estére, örültem, hogy beértem a célba és már metróztam is haza. :)))) Idén enyhébbnek ígérkezik, kiváncsian várom. :) Jön Ditke is megint és a tesóm is indul nordic walkinggal, őt majd bevárjuk, ő zárja a sort, ő 20:40-kor indul majd.
 
Ma munka után Bennyvel bementünk a belvárosba a Városházához, ott lesz az esemény fő helyszíne, ma már fel lehetett venni a startszámot, a startszatyrot, futófelsőt, chipet stb.... Benny is nagyon szorgos volt, ő adta a tesóm rajtszámát, amivel fel tudtuk venni a szatyort és a polót, és próbálta cipelni is, de kicsit nagyobb volt a zsák, mint ő. :))))) cserébe kapott egy nagy lekváros fánkot, amit jóízűen be is nyomott a parkban. :)))))
 
 
A poló idén szerintem nagyon jól néz ki, és az anyaga is szuper, öröm lesz benne futni. :)))) Már várom nagyon a holnap estét, majd vasárnap jelentkezek a részletekkel. :)
 
 


Nincsenek megjegyzések: