2013. január 12., szombat

Fogadalom

vagy ki minek nevezi....

Január elsején eldöntöttem, hogy a 2013 is a "Sport éve" lesz nálam, több verseny van már most tervben, és akármennyire is nem terveztem még korábban az Ultrabalatonon részt venni, a DK csoportban zajló szervezkedések magukkal ragadtak, ráadásul Bogesz is feldobta, hogy mi lenne, ha mi is indulnánk csapatban.... azóta ezzel fekszek, ezzel kelek és szinte már biztos, hogy ott leszünk mi is csapatostul a Balaton megkerülésénél! :)))) Most szervezzük a csapatunkat, és aminek külön örülök, hogy Roberta barátnőm is benne lesz, ő is rákattant a futásra, annyira büszke vagyok rá!!!!!
 
Ami még fix, az a március 17.-ei Wien Energie futás, amin eddig 6,7 km-t futottam kétszer, de idén már talán a félmaraton távra fogok jelentkezni. Rá egy hónapra, április 14.-én lesz a Vienna City Marathon, ahol végre ott leszek, már neveztem is a félmaraton távra. Ezt már nagyon várom, három éve sóvárgok utána. :))))
 
Közben lesznek 10-10 km-es versenyek Bécsben és a keszthelyi kilométerek futás is érdekel, főleg a nagyon szép érem miatt. :))))))
 
 
Aztán május végén lesz Bécsben a DM női futás, ahol eddig tavaly és tavalyelőtt is futottam, először 5 km-t, tavaly pedig már a 10-et, idén is a 10-re fogok nevezni. Ez egy KÖTELEZŐ program minden Bécsben és környékén futó nő részére! :))))
 
Junius 1-2 Ultrabalaton, azt hiszem, hogy ott négy napra letáborozunk valahol a Balcsinál, anyáék vigyáznak majd Bennyre, én pedig futok.... a Balcsi körül, ami nekem amúgy is nagy szerelmem!!! :)
 
Nyáron még egyenlőre nem tervezek semmit, meglátom, hogy milyen melegek lesznek, nem akarok úgy járni, mint tavaly július 1-jén az erdei futással, ami életem legrosszabb futóverseny emléke marad örökre... olyan hosszúnak még sosem éreztem 8 km-t, mint akkor.... úgyhogy ha megyek valahova, az utolsó pillanatban dől majd el, ezt már kitaláltam. Közben nyaralunk Tirolban júniusban, augusztusban a Balcsin, és szeptemberben már Nike félmaraton, Reebok Women's Run Bécsben és esetleg, de ez még nagyon távlati: Spar maraton.
 
Ennek a sok tervnek köszönhetően azt is eldöntöttem év elején, hogy megpróbálok idén egy-egy alkalommal, ha lejutok futni, minimum 10 km-t megtenni, de ha lehet, akkor többet. A tempó váltakozó, mikor mihez lesz kedvem.
 
Eddig jó vagyok, mert 16 km volt a Rabbit Run Pesten, aztán mentem egy 13 km-es kört itt nálunk, majd megint 12,8 km-t a héten oviból hazafele, és ma 11,80 km-t.
 
Az oviból hazafele futásomnál elég sok zavaró tényező volt, de nem adtam fel, hiszen ciki lett volna magammal szemben már január 10.-én elbukni a kitűzött célomat. :)))) Aznap P megette a reggelimnek gondolt teljes kiörlésű zsemlét, így banánt ettem csak, aztán 5,35 km után lemerült a garmin órám, maradt a telefonom távmérésre, ami kb. 9 km után adta be a törölközőt és elszállt a gps-e, úgyhogy onnantól csak a megérzéseimre és a saccolásra hagyatkoztam, úgy futottam le a végét és itthon mértem le , hogy még mennyi km jött rá a végére. :)))) Nem adtam fel, bár marha mérges lettem, még jó, hogy ennyi kütyüm van, aztán egyik sem működött. :D:D De azóta figyelek minden részletre, nem hagyom lemerülni ennyire sem a telót, sem az órámat. :)
 
Ma pedig tempós futáshoz volt kedvem, így ebéd előtt, mikor P hazajött a konditeremből, máris indultam le egy nagy körre. Tartottam a 6 perces km-eket végig, 10 km-t 1 óra 22 másodperc alatt tettem meg, de a vége végül 11,86 km lett 1 óra 12perc alatt. Jó volt nagyon, állítólag -1 fok volt, 5 perc után már nem fáztam, még a kesztyűben is majdnem melegem volt. :D :D
 
Holnap még nem tudom, hogy lejutok e, hétfőn + kedden tuti, hogy nem , mert egész nap dolgozok, de a szerda az biztos, hogy futás nap lesz.
 
Én megmondtam január elsején, hogy "kezd az évet sportosan és folytasd is így!" :))))) Egyenlőre tartom a tervemet.... :)))

1 megjegyzés:

martinelli írta...

Nagyon ügyes vagy, mindenki példát vehet rólad!