2013. január 25., péntek

Mai aktuális....



"Nem az időjárás dönti el, hogy futsz-e.
 
Te döntöd el.
 
Az utcák várnak rád."
 
 
 
 
Na, ez ma nagyon találó volt, ugyanis már tegnap óta nem sok kedvem volt futócuccba öltözni és lemenni a minuszok közé, de mivel holnap egész nap dolgozok, így azért nem hagyott nyugton a gondolat, hogy igenis össze kellene kapnom magam. Anyáék jöttek ki hozzánk, a bevásárlás után gondoltam megkérdezem, hogy merre járnak és ha belefér az időbe még, akkor lemegyek... Hát Győrnél jártak, úgyhogy 45 percet engedélyeztem magamnak, utána tusolás és ebéd főzés és máris itt lesznek. :)))) Nehezen indultam neki, de aztán jól esett a 7,3 km és idén ez volt az első olyan alkalom, hogy nem volt időm többre, de most még ez is jól esett, kellemesen elfáradtam. :) Folyt. köv. talán vasárnap, akkor jó lenne többet is futni, de még hidegebbet ígérnek, már ez a -3 fok sem volt néhol kellemes, mert pár helyen csípős szélben kellett futnom.... brrr.....
 

3 megjegyzés:

Pötipite írta...

Szia! Vigasztaljon,hogy ezzel nem vagy egyedül. Én számolom vissza a napokat a tavaszig, és azt mondogatom magamnak, hogy ha a telet kibírom futva is, akkor bármi jöhet, nem akadály! :)

Bambi1978 írta...

És vár minket amúgy is az Ultrabalaton! ,) :)))

Pötipite írta...

Bizony! Ott találkozunk! ;)