2013. november 25., hétfő

1. nap

Teljesítve! :)

Amennyire féltem a búzafűlétől, annál nagyobb volt a meglepetésem, mert egészen iható volt, igaz, kicsit már majdnem túl édes, de kenyérrel elviselhető volt.

Elvittem a munkahelyre a kis tupperware üvegemben az innivalót és egy aventes poharat, amivel mértem a másfél deciket + kis műanyag dobozban vittem a kiporciózott rozskenyereket.

Reggel még itthon megittam az első adag levet + megettem két szelet kenyeret, aztán fél 10 körül a második adag levet és egy szelet kenyeret, ebédre fél 1-kor megint levet ittam és két szelet kenyeret, délután 4 körül uzsiztam egy szelet kenyérrel és a löttyel, vacsira pedig annyiban csábultam, hogy Bennynek csináltam zöldséges riszt a halrudacskákhoz és kipöckölte a brokkolit és a zöldbabokat, így kb. két evőkanálnyit abból megettem, mert sajnáltam kidobni, viszont így nem ettem rozskenyeret már, csak a löttyöt ittam meg később. 

Inni még a napi lötty mellé megittam egy liter zöld teát és kb. másfél liter vizet. 

A közérzetem jó, most még nagyon álmos sem vagyok, de megyek, mert mindjárt reggel lesz. Tornázni ma nem jutottam, mert mosás nap volt, a vasalás így is holnapra marad.... 

Magamhoz képest elégedett vagyok a mai nappal, a holnaptól félek, mert zöldséglé a menü. Még van rozskenyerem, az jó lesz holnapra, majd délután veszek a következő napokra megint. 

Jó éjszakát, megyek fogyis relaxációt hallgatni és aludni. :))))

Nincsenek megjegyzések: