2013. november 27., szerda

3. nap

A legjobb nap!!

Mivel imádom az ananászt és az ananászlevet, így ez lett a kedvenc napom a kúrából, bármilyen is lesz a holnapi és a holnaputáni lé, tuti, hogy ez viszi a pálmát. :) Ebből lehetett volna még bőven ma, nem esett nehezemre meginni az egész üveggel. :)

Viszont most a kenyér nem olyan jó, amit tegnap vettem, azzal szenvedtem ma, és az okos fejemmel elmentem konditerembe is munka után, de a végén kicsit leesett a vércukrom, így ettem egy protein szeletet, amitől egy fokkal visszatért az élet belém. Viszont már tegnap is fájdogált a fejem és ma is, úgyhogy picit ettem ma megint, egy banánt, kb. három kanál krumplifőzeléket Bennytől még. Mivel hajlamos vagyok a migrénre, félek hogy az enyhe fejfájásból nagyobb lesz és abból pedig migrén, akkor pedig három napra kidőlök, az pedig most nem hiányzik valahogy... úgyhogy inkább ettem picit. És megittam 1 liter roiboos teát és másfél liter vizet még a 7,5 dl ananászlé mellé.

Egy órát voltam konditeremben, 20 percet erősítettem külső- belső combot, combot, hátamat, aztán tekertem 40 perc alatt 20 km-t. Este pedig mikor visszatért az élet belém és felpörgetett az ananászlé, tornáztam még fél órát a Norbis Betyár tréningre. :) Úgyhogy ma mozgás terén végre újra a régi voltam. 

Ami viszont furcsa, hogy az anyagcserém nem igazán működik jól hétfő óta, amúgy sem tökéletes, de most aztán inkább csak pisilni járok, de azt sem olyan sűrűn ma már, mint mondjuk hétfőn. Érdekes azért.... de azt is észrevettem már, hogy régen is, amin ettem újra minden "sz@rt", újra nem volt gondom.... de amint fogyizok, megint jön a szenvedés. :( Van erre vmi ötlete valakinek???

Ma időben lefekszek, mert érzem, hogy már az alvás is hiányzik, előtte megint meghallgatom a fogyis relaxációt. :) Holnap céklalé nap..... kicsit félek tőle. Gabi barátnőm szerint finom. Hát ajánlom neki, hogy így legyen!!! :)))))

Nincsenek megjegyzések: