2013. november 26., kedd

2. nap

Mai menü: 7,5 dl zöldséglé (cékla,zeller,répa, paradicsom és egyéb nyalankságok) + a kenyerek....

Hát a reggeli 1,5 dl lötty még most is gondolkozik, hogy visszajöjjön e, annyira sz@r volt.... a tizorai adagot egyenlöre nem birtam legyürni, helyette kenyeret ettem vizzel.... fuj, még egy fél üveg lötty itt van az asztalomon. :((( Na, ez a nap nem lesz a kedvencem.. de holnap ananászlé lesz, remélem az ihatóbb lesz. Ez éltet. :D :D

Esti összegzés:
A mai napot bebuktam, nem birtam legyűrni sem a tízórai, sem az ebédre lévő löttyöt, úgyhogy a lefolyóban landolt.... tudom, más ezért pénzt ad, szégyelltem is magam miatta, de még most is belefordul a gyomrom, ha rágondolok akár a szagára, akár az ízére a mai zöldséglének. :(((

Helyette megittam 3 dl frissen facsart narancslevet, ettem egy almát, egy banánt, megittam egy liter zöld teát, másfél liter vizet és este pár karika virslit Bennytől. Nem egy méregtelenítő menü, de ez van.... a mai lé iszonyat volt. :(((

A fejem kicsit fájdogál, de nem szédültem, de tornázni ma sem tornáztam. Csak vasaltam az előbb egy órát. És most alvás.... holnap ananászlé, abban azért bízok még. De a csütörtöktől és péntektől félek, céklalé és répalé.... 

Nincsenek megjegyzések: