2013. november 30., szombat

Bettyért...

Ma Bettyért futottunk...

A DK Team és a Suhanj! csapat közösen emlékeztek meg Bettyről a Margit szigeten délelőtt 10 órakor és együtt futottak, sétáltak, beszélgettek Bettyről.

Én nem tudtam sajnos ott lenni velük, de megszakítottam a futáspihenőmet és átmentem a tóhoz futni kicsit. Elég náthás vagyok, így a pulzusom nem hagyott száguldozni, de most jobb is volt így.... csak néztem a vizet, a fákat, amiken már alig van levél és Bettyre gondoltam... és a mamámra. Nekik már nem fáj... Hiszek benne, hogy figyelnek minket és vigyáznak ránk....

Emlékük örökké bennünk él, én is szoktam a dédiről mesélni Bennynek. Velünk maradnak örökre, mert az emlékek megörzése fontos.... 

Végül pont egy Margit szigetnyi távot futottam, az órámat pont 5300 méternél állítottam le és hazasétáltam. A végére a nap is kisütött. :)

Nyugodj békében Betty.... és üdvözlöm a dédinket!!! 


Nincsenek megjegyzések: