2013. december 2., hétfő

Új hét

Új erő....

Na igen, arra szükség lesz. Ugyanis reggel kiröhögött a mérleg, nem hogy kevesebbet mutatna, inkább + dekákat... pedig aránylag figyeltem. Csak talán nem tett jót az esti két pohár Hugo pezsgő tegnap vagy fogalmam sincs, mert reggel nem volt barátom a mérleg. Viszont ami vicces, hogy a kilóim száma több,de a testzsír % kevesebb... na, erre varrjunk gombot!!! :) 

Mindegy, munkára fel továbbra is!!!

Tegnap majdnem ellustultam, de végül délelőtt legalább fél órás viaskodás után átöltöztem és rászántam magam itthon a Norbi Aerobzóna tornájára. Nem bántam meg utána, de előtte nagyon nem volt kedvem hozzá..... azért legyőztem magam és 40 percet mozogtam. 

Ebédelni az anyósoméknál voltunk, rántott halat kaptam krumplisalátával, délután pedig bementünk a belvárosba egy karácsonyi vásárba, de ott már nem ettem semmit, csak a Starbucksból hoztam egy tejeskávét zsírszegény tejjel. Vacsorára már nem voltam éhes, almát ettem. 
Inni tegnap is meg volt a 2,5 liter folyadék, magamhoz képest tökéletes.

Újra vissza kell állnom a napi öt kajálásra és azon belül is az okos kajálásra... nincs mese. Mától kicsit másabbak lesznek a napjaim, talán több időm lesz mozogni és jobban figyelni a kajára. Igyekezni fogok erre használni a hirtelen jött szabadidőmet. Legalább valami haszna is legyen már...

Holnap rohangálós napom lesz és 2-re megyek egy új ortopédiára is, kiváncsi leszek, hogy ő majd mit mond a sérülésemre, hogy miért újul ki újra... Remélem, hogy most már valaki talál egy megoldást, egy terápiát, ami végleg kihoz ebből a mederből és újra visszatérhetek a futós életmódomhoz, mert nagyon hiányzik már az igazi futás.

Nincsenek megjegyzések: