2013. december 3., kedd

Ortopédia 2.0

Hátha végre eljutunk a sérülések gyökeréhez is....

Mivel nyár végén nem igazán voltam elégedett az ortopéd dokival, akinél voltam, így mára egy másik rendelőbe kértem időpontot egy másik orvoshoz, aki a leirás szerint szintén sportorvos is. 

2-re volt időpontom, negyed 3-kor be is jutottam, vittem az összes röntgen felvételt az elcsúszott gerincemről is, mert valamiért úgy érzem, hogy akár azzal is összefügghet a mostani sérülésem.

Szimpatikus doki volt, kérdezgetett, megnézte a röntgenfelvételt, megkopogtatta a hátamat, aztán fel kellett feküdnöm a vizsgálóasztalra és csavargatta a lábamat, hogy fáj e, de mivel megint már régen futottam igazán (mert a szombati nem volt gyors tempójú futás és csak 40 perc volt), így nem is fájt most a lábam, szóval nagyon okosak nem lettünk.

Végül abban maradtunk, hogy elküld MR-re (ezt magyarul is igy mondják vajon? :D ) és sima röntgenre is, megnézi az aktuális állapotomat és mielőtt mennék hozzá vissza menjek egyet futni, hogy ha előjön a fájdalom, akkor tudja nézni, hogy pontosan hol is fáj, mert igy csak találgatni lehet. Szerinte összefügghet simá az elcsúszott csigolyával, ami a terhelés hatására nyomhat egy izmot, aminek a következménye a fájdalom, amit érzek. 

Tehát még csak találgatások vannak, de legalább most megint elindulunk egy úton. Holnap el kell mennem  TB-hez engedélyeztetni az  MR-t, le kell pecsételniük a papirt, utána kérhetek időpontot. Az eredményekkel együtt kell majd visszamennem a dokihoz.

Így most óvatosan le fogok járni kocogni, de csak pulzusra figyelve és két tókört, vagy max. 5 km-t szerintem. Mellette itthoni torna...

Ma például előkerestem a külső merevlemezen lévő tornáimat, Réka: Add önmagad 2. tornája lett a kiválasztott. Hát holnap szerintem menni nem bírok, annyira megdolgoztam a 40 percben. :) Másfél éve tornázhattam rá utoljára kb, vagy még régebben. :) 

A kaja ma nem a legjobban sikerült, mert egész nap össze-vissza jártunk, ez a karácsonyi hercehurca időszak nem a legkedvezőbb, még meg kell találnom az egyensúlyt benne. De legalább a mozgás oldal már alakul, igy egy kicsit büszke vagyok magamra. Nagyon akkor leszek, ha már a kaja oldala is beáll. :) Ja, és ha elindulnak a kilók lefelé... akkor leszek a legbüszkébb magamra. :)))

Nincsenek megjegyzések: