2013. december 12., csütörtök

Megint eltelt egy hét

Karácsony előtt rohannak a napok, már megint egy hete nem irtam....

Annyira mennek a napok, hogy mire ideülök a gép elé, este van, és akkor is elmegy másra az idöm. :) De most nyugi van az irodában, igy gyorsan írok pár sort.

Lassan felpörgök a karácsonyra, ajándékok után kajtatok, az ötletek azért már a fejemben vannak, de a kivitelezésük még némelyiknél várat magára. Holnap karácsonyi vacsora a munkahelyemmel, másnap prana nadi kezelés Aginál, utána karácsonyi vásár látogatás a terv. Vasárnap a bécsi magyar csajokkal ebédelünk együtt, aztán megint eltelt egy hét.

A röntgen eredményemet már lassan egy hete el kellene hoznom, de sosem esett útba. Ma szerintem a konditerem helyett azt is elintézem már. MR-re majd csak januárban tudok menni, de most már nem variálok, megvárom. Hamar eltelnek az ünnepek úgyis.

Közben bejelentkeztem két ünnep között Pestre egy anyajegy vizsgálatra is, már régota halogattam, de idén mindenképp le akartam tudni, igy Roberta barátnöm ajánlott egy jó rendelöt ( www.melanomamobil.hu), ök itt voltak, és még idöpontot is kaptam 30.ára, ugyhogy végre megnézetem. Sajnos egyre több anyajegyem van és én ugy látom, hogy mindig jönnek ujabbak, amik lassan már aggasztóak. Remélem, hogy minden rendben lesz....

Igy elmondhatom, hogy majdnem minden orvosi vizsgálatot sikerült idén elintéznem, amit szerettem volna. A fogaim rendben, a csigolyám kezelés alatt, az anyajegyek két ünnep között, már csak a háziorvoshoz kellene eljutnom egy általános vizsgálatra, de majd azzal kezdem az új évet. Néha szerintem jó utána nézni az egészségünknek, hogy minden rendben van e....

Még amit le akartam írni, hogy tegnap végre leteszteltük Timivel a nemrég nyílt low carb bisztrót itt Bécsben, a belvárosban nyilt nemrég, Jaja`s low carb bistro a neve (https://www.facebook.com/jajas.lowcarb), kis hangulatos üzlet, nagyon tetszett. A sütik, szendvicsek készitéséhez, csakis mandulalisztet és hasonló termékeket használnak, cukor helyett pedig etirol vagy mi a neve annak az új édesítönek, amiben nincs szénhidrát. A kávé finom volt, a csokitorta is mintha "igazi" lett volna, nagyon tetszett nekünk. Igaz, nem olcsó, de a hozzávalók sem annyiba kerülnek, mint a sima cukros sütiké. Lehet rendelni tortákat, rendezvényekre bármit, és nagyon kedvesek az eladók. Jól érzetük magunkat ,és még tuti megyünk máskor is. :)))) 

Torna megy, kaja még nem teljesen, de dolgozok rajta. :) de legalabb már nem hízok, ez is egy lépés.... tegnapelött lementem óvatosan kocogni, figyeltem a pulzusra, hogy 150-155 között legyen, igy magamhoz képest csigatempóval lekocogtam 7 km-t 56 perc alatt... de jol esett és nem fájt semmim. Megprobálok ilyen tempoval lejárni heti kétszer minimum, már csak a feeling miatt is. Aztán majd meglátjuk, hogy mennyire jutok vissza újra a régi útra... márciusra nem ártana, mert a nevezésünk már fix a Szuperbalatonra. 

Ès lassan egy óra múlva megnyitják az Ultrabalaton nevezést is, több száz futóbaráttal együtt én is itt ülök a gép elött és várom, hogy nevezhessünk, hogy minnél olcsóbb legyen a nevezési díjunk, a csapatunk már összeállt, 2014-ben nyolcan, nyolc csajszi futja majd körbe a nagy magyar tengert. :) a nevünket nevezés után elárulom majd. ;) :) Már várom nagyon, az idei év legjobb bulifutása volt, így nem volt kérdés, hogy jövöre is ott leszünk!!!! :)

Nincsenek megjegyzések: