2013. december 24., kedd

Boldog karácsonyt!!

Hamar elszaladtak a napok, már 24.-e van, ma jön a Jézuska!! :)

Benny már Opával csavarog, náluk ebédel, és majd együtt jönnek haza délután, mire a Jézuska itt mindent előkészít. :) 
Az ajándékokat még éjszaka becsomagoltuk és eldugdostam, a sütik készen, már nem sok dolgunk van, hogy minden készen álljon, mikor hazajön a ház ura, a kis ura. :)))) 

Végül sütöttem két diós bejglit, reformosat, a régi receptem alapján, nagyon finom lett szerintem, bár picit kirepedt az oldaluk, sok lett a töltelék, sebaj, elfogy majd. :) Csináltunk tante fanny tésztából linzerkekszeket, némelyiket csokiztuk is Bennyvel, Timi barátnőmtől kaptunk egy dobozka reformsütikét, azok is kikerülnek az asztalra és tegnap még a kókuszgolyó hozzávalóiból süni alakú sütiket gyártottunk Bennyvel, nagyon jópofák lettek. :) 

Még sósat fogok sütni szerintem holnap, sajtos rúdat, azt visszük majd délután az anyósomékhoz vendégségbe. :) 

Ma még futni is lemegyek, már negyedik éve tradició nálam a 24.én futás, és az elmúlt évben is + 6 fok volt, nagyon kellemes futóidő... :) Tudom, hogy karácsonykor a legszebb lenne, ha hó is lenne, de az időjárás eléggé megváltozott az elmúlt években, így december végén még bőven tavaszi idő van sokszor... én nem panaszkodok, mert utálok fázni, jó ez így. :)))) Úgyhogy húzom is a futócipőmet mindjárt! :) 

Kihasználom, hogy újra tudok futni, bár nem hajtom magam, csak szépen, lassan, odafigyelve futok, és figyelek minden jelre, ami esetleg figyelmeztethet, hogy lassítanom kellene.... 

Minden olvasómnak nagyon boldog karácsonyt kívánok, köszönöm, hogy itt vagytok még velem és olvastok, még ha kevesebbet is jelentkezek, akkor is!!!! Legyen szép az ünnepetek!!!! 

 

"Kicsiknek, nagyoknak. Telteknek, és karcsúaknak. Optimistáknak és pesszimistáknak.
 Az egyéniségeknek, a feltörekvőknek és a léhűtőknek. Azoknak akik gondolnak a jövőre.
 A rövidlátóknak, a távollátóknak, és az előrelátóknak. A föld felett lebegőknek, a földön járóknak. 
Azoknak akik szeretik a meglepetéseket. Dunán innen, Dunán túl.
 Romantikusoknak, azoknak akik szeretnek, akik nem, akik szívből, akik igazán. 
A beilleszkedőknek, a kiemelkedőknek. A tisztalelkűeknek, a mosolygósaknak, a zárkózottaknak, és a boldogságtól ordítóknak.
 Egyedül, kettesben. Együtt a családdal, neked, és nekem. 
 Nekünk ,mindenkinek
 
BOLDOG KARÁCSONYT! "

Katt a linkre: 


Nincsenek megjegyzések: