2010. augusztus 14., szombat

Nyaralás előtti hajrá

Még pár napom van a keddi indulásig, így most megint jobban rákapcsoltam az okosabb kajálásra, mert a nagy lazáskodás eredménye + 1 kg lett, aminek nem nagyon örültem.
Úgyhogy most a holnap reggelivel együtt négyszer futottam a héten, és a többi napokon Réka tornákat csináltam, néha kétszer 20 perces blokkot is. Ma a popó és has volt, de elég brutális volt. :)))
Tegnap és ma dinnyét reggeliztem, tegnap a nap nagy részében csak gyümit ettem, illetve egy szeletke szülinapi torta még belefért, mert Kismaci kis barátnőjének volt a szülinapja és ott nem utasíthattam vissza a szülinapi tortát. :)
Ma sokat sétáltunk lent, délelőtt és délután is lent voltunk két-két órát, kihasználva a jó időt. Még holnap és hétfőn belehúzok, reggel futással kezdem a napot és talán még kedden is. Utána majd a Balcsinál is megpróbálok néha eljutni reggelente legalább fél órára, de először meg kell néznünk, hogy Kismaci mennyire fog jól aludni az "idegen" helyen. Mondjuk az ágya nem lesz idegen, mert anyáék lehozzák tőlük az ottani cuccait, tavaly is így nyaraltunk és szuper tíz napot töltöttünk akkor is el.
Még egyszer jövök nyaralás előtt, aztán nem lesz netem augusztus végéig. Remélhetőleg nagy változás nem lesz, mire visszajövünk, talán csak annyi, hogy csokibarna leszek. :)))))

Nincsenek megjegyzések: