2010. augusztus 16., hétfő

Nyaralás miatt zárva!

Még gyorsan írok, mert holnaptól elvileg nem lesz netem következő vasárnapig. Még pakolnunk kell, de azt majd este fogok, eddig vasaltam, kicsit rendbe raktam a lakást, hogy anyóspajti ne egy kupis lakásba jöjjön szellőztetni, virágokat locsolni. :)))
A nagy hajrá nem jött annyira össze egyébként, 62 kg-val megyek nyaralni, az elmúlt napokban kicsit leszívta az energiáimat Kismaci és szégyen, nem szégyen, én az esti szénhidrátevésbe menekültem. Na, nem zabálás szintjén, de kellemesen eszegettem... Másnap persze mérges voltam magamra, de ez van, néha nekem is kell valami jó dolog a napban, ha a kis gézengúzom egész nap az anyja idegeit tépkedi.
Ma elgondolkodtam azon, hogy érdekes módon a csokik nem is hiányoznak annyira, elvagyok nélkülük. Viszont amik nagyon is a gyengéim, a péksütemények, a kekszek. De főleg a péksütik, a túrós finomságok, a lekváros bukták, a kakaós csigák, a sajtos pogik és még reggelig sorolhatnám a listát. Annak az egynek mondjuk örülök, hogy itt kint szerencsére nincs ekkora kínálat a számomra nehezen visszautasítható finomságokból, viszont nemrég a pékségben, ahol mindig Kismacinak veszem a kifliket, egy lime-os túrós táskára bukkantam. Nem leveles tészta, nem is tudom mihez hasonlítsam. Mindenesetre, nagyon fini. :)
Ma megint megkívántam ezt a csodát, de "fent" nagyon vigyázhatott rám a Fittness őrangyalom, mert a bolt elé érve jutott eszembe, hogy nincs nálam pénz a pénztárcámban, kártyával pedig nem igazán fizethetek, mivel 2 euró sincs az a csodafinomság.... Így fájó szívvel lemondtam a lime-os finomságról és hazatoltam a bébijárgányt. :)))
Ebédre M. hozott fincsi hússalátát, ma nem főztem, amúgy is van még borsóleves tegnapról.
Holnap indulunk a Balcsira, már nagyon várom, imádok ott lenni. Nincs nyár Szigliget nélkül. :))))
Viszünk elektromos grillt is, esténként majd azon gyártjuk a vacsorát, vagy lemegyünk a kikötőbe, strandra a kedvenc helyeinkre kajálni, ott is sok finomságot szoktunk enni. (és még lightos ételek is vannak!!!)
Azért egy lángost mindenképp fogok enni, több nem hiányzik, de egy az kötelező a Balcsin. :)))
Szeptembertől pedig újult erővel és remélhetőleg nem sok plussz kilóval újra itt vagyok és újra a mozgás és az okos kajálás mezejére lépek. :))))
U.i.: futócuccot viszek ám!!!! :)))

Nincsenek megjegyzések: