2010. augusztus 30., hétfő

Újra nyitva :)


Ezennel újra megnyitom a blogot, tegnap délután szerencsésen visszaérkeztünk a szigligeti nyaralásból. :))) Bár az már más kérdés, hogy még szívesen maradtunk volna mindannyian, mert nagyon jó kis napok voltak, egyszerűen nem lehet megunni azt a helyet szerintem, a Balaton egyik gyöngyszeme. :)
A blog oldaláról megközelítve megpróbálom összefoglalni az elmúlt majdnem két hetet. :))
Szóval majdnem 63 kg-val indultam, mert az utolsó napokban kicsit ellazáskodtam a dolgokat, de úgy voltam vele, hogy majd szeptemberben lemegy. :) Vittem a futócuccomat, az első héten háromszor kezdtem a napot fél órás kocogással, ami azért érdekes volt, mert a házikónk egy hegy közepén volt, így volt hegymenet lefelé, felfelé, de nem adtam fel, 6-kor keltem és 3/4 7-kor már tusoltam és vártam, hogy keljen a család. Gyönyörű volt az ébredező napsütést figyelni futás közben, ahogy kibújik a badacsonyi hegy mögül, a csendes Balcsi mellett elfutni, szóval érdemes volt kelkelni. :) Futás napokon még csináltam 200-200 hasprést.
A közte lévő napokon nem volt torna, mert azért máshogy teltek a napjaink, mint itthon, így néha alvásidőben én is ledőltem egy fél órára. Viszont minden nap délelőtt sétáltunk legalább 5 km-t, már volt egy megszokott körünk, fél 10-10 körül elindultunk, kávéztunk egyet fent a hegy tetején a várnál, utána lementünk a hegy aljára a faluba, ott játszótereztünk Kismacival, elsétáltunk a strandig, utána át a kikötőig, ahol ebédeltünk mindig valami könnyűt, és onnan még fel a hegy közepére a házikóhoz. Ezt minden nap szinte!!!! Tehát volt napi kardió mindig. :))
Fagyit kétszer ettem, jégkrémet is kétszer. Lángos egyszer, elég is volt. Imádom, de csak annyira, hogy eszek egyszer a nyáron és elég is, túl nehéz a gyomromnak. :)))
Viszont ettem sok halat, salátát, levest, és azért odafigyeltem, hogy ne zabáljak sokat, ami tényleg sikerült is. :)))
Szinte egész nap a friss levegőn voltunk, én még az ebéd utáni sziesztákat is a teraszon töltöttem. :) Strandoltunk is párszor, kétszer egész nap, a többi napokon csak délután. Beszereztem egy új bikinit is, igaz, nem azt a fazont, amit szerettem volna, mert be kell látnom, nekem nincs mellem az ilyen felső pánt nélküli modellekhez, úgyhogy maradt a madzagos bikini, mert ez nagyon tetszett és magamon is aránylag jól nézett ki. :)) Szürke-rózsaszín és NEM VÁG BE OLDALT!!!!! :)))))) Erről nem készült direkt kép, annyira még nem voltam bátor, hogy pózoljak is benne. :))))
Viszont csináltunk pár egész alakos képet, most már én is örömmel látom viszont magamat a fényképezőn, kezd tetszeni az a lány, aki visszamosolyog rám. :))) persze még van mit alakítgatnom magamon, de már nagyon büszke vagyok arra, amit elértem és igyekszek is tartani mindent ezután is!!!
Tehát a nyaralás jól sikerült, csak annyi árnyékolta be, hogy a második héten elkapta a családot a hányós-hasmenéses vírus, így sorra dőltünk ki egymás után. Engem sem kímélt, így a sportra nem maradt erőm, enni sem tudtam nagyon, mire jobban lettem volna, addigra a migrén kapott el, mire az elmúlt, addigra megjött és még hab a tortára, utolsó hétvégére egy jó kis hasmenés is visszatalált hozzám.... úgyhogy sport nem volt, a gyomrom még most sem az igazi, viszont rendbe rakta a kilóimat rendesen, mert ma reggel félve álltam a mérlegre, hogy tuti híztam a nyaralás alatt, mert azért nasiztam, de csodálkoztam, mert 61,4 kg-t mutatott.... Szóval a várva várt nyaralás alatt fogytam, több mint egy kilót. :))) Mondjuk azért ilyen áron nem kellett volna, nem kívánom senkinek az elmúlt hetet. Pláne mindezt úgy, hogy egy kis 16 hónapos szirénára kell közben egész nap figyelni, segítség nem sok, mert apuka is kidőlt a vírussal, szóval volt ám fogösszeszorítás... életem egyik leghosszabb napjai voltak azok a napok, az tuti.
De túléltem, itt vagyok, újult erővel, kipihenve és szépen lebarnulva. :)))) és persze boldogan, mert végre nem takargattam a testemet, hanem madzagos bikiniben hesszeltem a Balatonon és büszkén pancsoltam a kisfiammal a babaöbölben. :)))))
Pár képet azért kicsinyítettem, ezek most az önbizalomsimizős képeim :))))




-24 kg....MEGTARTOM!!!!!!! :))))

Nincsenek megjegyzések: