2010. augusztus 8., vasárnap

Újabb hét

Kezdek lassulni blogírás terén, de mivel már stagnálok a 61-62 kg között, igy nem igen irogatom, hogy melyik nap mit eszek, mert néha elszörnyedek én magam is, hogy mennyi mindent össze tudok enni. :)) Arra azért figyelek, hogy este már olyan 6-7 után ne egyek, cukros üditöt még mindig nem iszok, víz, cola light, néha emotion víz a römerquellétöl, tea, kávé, tejeskávé. Ha olyan ebéd van, ami nem az a nagyon alakbarát, akkor általában csak kistányérral eszek, hogy nagyobbnak tünjön az adag. :)))) Ma például tojásos-hagymás nokedlit csináltam magunknak Kismacival (jó kis vasárnapi ebéd :D ), de teljes kiörlésü lisztböl és ugyanannyit ettem, mint a 15 hónapos fiam, söt ö még utána kapott egy dörmi csokis macinasit, neki járt. :)))
A héten kedden, csütörtökön és szombat helyett ma futottam reggelente 40 perceket ( 6 km ) és a közte lévö napokon Réka tornákat tornáztam, felsötest hétfön, szerdán a comb-vádli gyakorlatokat csináltam, pénteken az Add önmagad elsö 20 percét és tegnap újra pár hasizom és popógyakorlatokat csináltam kb. fél órát.
Még mindig imádok reggelente futni, olyan jó egyedül lenni a kedvenc zenéimmel és így kezdeni a napot. :) Közhely, de tényleg megszerettem a sportot, már nem is igen van olyan nap, hogy valamilyen tornát ne csináljak, ha mást nem, 200 hasprést beleiktatok a napba.
Egy-két nass is becsúszik a napjaimba, de már nem érzek akkora lelkiismeretfurdalát, mint régen, bár ha a mérleg reggel 62 kg fölött mutat, akkor azért picit haragszok magamra, de végülis a legnagyobb célomat már elértem, 38-as méretet hordok újra (söt, némelyik már nagy abból is) 44-46-os méret helyett. :))) Egy kis lazáskodás már belefér, majd összel megint picit odafigyelek a dolgokra, ha vége a nyárnak...
Holnap azért ráállok a mérlegre, annyit azért remélek nagyon, hogy 62 kg alatt lesz!!! :)

Nincsenek megjegyzések: