2010. szeptember 1., szerda

Yessssss!!!!!

Ezt mindenképp dokumentálni szeretném, mert nem tudom, hogy csak kóbor dolog, vagy tényleg sikerült, de ma reggel 60,9 kg-t mutatott a mérleg!!!!! HATVANEGÉSZKILENCET!!!! :)))) Jaj, de rég vártam erre, hogy eltűnjenek a 6-os után a számok és 0 legyen. :))))) Tudom, tudom, hogy ez sok mindentől függ, de olyan boldog voltam reggel. Úgyhogy ennek bejegyzésben a helye, hiszen 85 egész 5-6ról indultam el január 4én!!
Ennek örömére ma akartam magamnak venni őszre egy bársonygatyát, de még nem lehetett kapni sehol. Úgyhogy ma nem lett ajándék, majd jövő héten megint megyek egy kört.
Viszont tegnap bejelentkeztem a házidokimhoz egy teljes kivizsgálásra, már időszerűnek érzek egy nagy, átfogó kivizsgálást, főleg így, hogy több, mint 20 kg-t fogytam az elmúlt hónapokban. Majd kell mennem ekg-ra a rendelőbe, jövő hét után vért vesznek és egy hétre rá kiértékeli a doki egy beszélgetés formájában az eredményeket. Szimpatikusnak tűnik ez a vizsgálat, mint kiderült, évente egyszer ehhez mindenkinek van "joga" a tb keretén belül. Remélem, hogy minden okés, de mondjuk nem érzek semmi problémát az egészségemmel szerencsére.
Ma este előrehozzuk a házassági évfordulónk ünneplését, mert hétvégén pont dolgozni fogok. Már lassan hagyománnyá vált nálunk, hogy szeptember 5-én éttermi kajálás helyett tatárbifszteket csinálunk estére és azt eszegetjük. Tavaly és tavalyelőtt is így volt, így ma megint bifsztek lesz, már be is van keverve, a hűtőben vár estig ránk. :))) Nyami.... nekem természetesen teljes kiörlésű toast kenyérrel. ;)
Nálunk egyébként végre nem esik az eső, viszont brutális erősségű szél fúj, ami szerintem még rosszabb, mintha kicsit cseperegne, esne az eső. Így még esőcuccban sem lehet lemenni, mert elfúj a szél minket, úgyhogy egyenlőre alszanak a fiúk, aztán majd kiderül, hogy mit csinálunk. Nekem a fejem sajna azóta fáj, mióta újra itthon vagyunk, valószínűleg ez a hidegfront tett be, de eddig minden nap kellett fájdalomcsillapítót bevennem. :(((
Aki fejfájós, annak ajánlok egy jó gyógyszert, Tapolcán ajánlotta a patikusnő migrénre (vény nélküli), mert amit előzőleg vettünk vény nélkülit, sajna semmit nem ért. De ez tényleg hatásos, Béres Trimell Pro a neve, nekem eddig mindig segített. (kop-kop-kop)
Ja, és ma nem jutottam le futni sajnos, pedig csörgött az órám 6-kor, de olyan brutális szél volt, hogy inkább aludtam, mert futni nem igen lehetett volna ebben... most már kezd nagyon hiányozni a futás, nagyon remélem, hogy a héten még lesz jó idő, különben nagyon mérges leszek valakire!!! grrr.... úgyhogy most megyek pár hasizomgyakorlatot csinálni, hogy legalább itthon tornázzak valamit.

Nincsenek megjegyzések: