2010. szeptember 5., vasárnap

Vége a hétnek

Ma még a munkahelyemröl jelentkezek, elvileg ma vagyok utoljára, vége a nyári helyettesítésnek. Kicsit szomorú vagyok, mert jó volt kicsit kimozdulni otthonról, dolgoztatni az agyamat, de még az is lehet, hogy néha jövök majd helyettesíteni, ha valaki még idén szabira menne.
Ma picit fáj a lábam, vagy megeröltettem a hirtelen futással vagy nem tudom, mi lehet ez, de a talpamnál fáj valami oldalt, föleg, ha megyek... szóval most inkább üldögélek és holnapra pihinapot tervezek, vagy max. felsötest gyakorlatokat, ahol a lábamat nem kell eröltetnem.
Tegnap és ma is lejutottam futni, de csak fél-fél órákat voltam, újrakezdésnek tökéletes. Remélhetöleg majd kedden már tudok három tókört futni, ami 40 perc körül van.
A hét elején sajna rossz idö volt végig, így otthon tornázgattam Réka dvd-re vagy a kártyáira. Volt kétszer felsötest, egyszer comb és minden nap hasprés. Most megemeltem az adagot, az eddigi 200 helyett 250-300 hasprést csinálok, mikor milyen kedvem van, de a 250 a minimum. :)))
Ès úgy néz ki, hogy tartom ezt a 61 kg körüli súlyt, ma is ébredés után 61 kg-t mutatott a mérleg és a testzsír % pedig 21,9. Tetszik, ezzel már kibékülök. :))) Most következhet a testsúly megtartása, ami szintén kemény dió lesz, föleg, hogy szeretek nagyon nasizni, de azért most már igyekszek ésszel bünözni és persze mellette naponta sportolni, hogy kompenzáljam az egy-két (három, négy :D ) szem kekszet, ropit, mogyit. :)))
Holnap megyek öszi cuccokat beszerezni, mert szinte már semmi nem jó rám, minden lóg rajtam, úgyhogy kezdhetem feltuningolni a ruhatáramat, ami valljuk be, nem egy rossz dolog. :))) Már a karácsonyi ajándékomat is megrendeltem M.-tól, vásárlási utalványokat szeretnék majd, mert téli cuccaim sincsenek, a tavalyi téli kabátom XL-es és egy másik 44-es, amiben most már eltünök. :) Tehát téli kollekcióra is szükségem van. :)
Anyáék jönnek a hétvégén látogatni, már összekészitettem megint két nagy szatyor ruhát, amiböl majd válogathat kedvére és egy barinömnek is ajándékozok párat, nem szeretnék egy darabot sem megtartani a régi cuccaimból, még emlékbe sem. :)

Nincsenek megjegyzések: