2010. szeptember 22., szerda

Sikerélmény!!!

Aminek nagyon örültem... :)))
Ugyanis már évek óta nem tudtam magamnak csizmát venni, mert nagyon vastag volt a vádlim és néha már a boka fölött sem tudtam felhúzni a cipzárt. Akkor is azzal vígaszaltam magam, hogy én ilyen típus vagyok....
Most, hogy itthon vagyunk a szüleimnél, néha le-lelépek körbenézni egyedül, kihasználva, hogy Kismacira anyáék tudnak vigyázni.
Egyik ilyen nap benéztem a Humanicba Kismacinak őszre cipőt nézni és ha már ott voltam, felpróbálgattam pár csizmát, kiváncsiságból. Éééééééééééés mindegyik rámjött és kényelmes volt és csinos volt ééééééééés szuper volt!!!!! :))))) Alig hittem a szememnek, olyan jó volt a tükörben viszont látni magamat csizmában. :)))) Egyenlőre még nem vettem egyet sem, de próbálgatok és élvezem, hogy válogathatok. :))) Egy újabb jó dolog, ami a kitartásom és akaraterőm jutalma. :))))
Amúgy itthon egész jól tartom a kajára való odafigyelést, esténként már általában nem eszek, sokat iszok, futni még nem voltam, de helyette a szobabringán kétnaponta tekerek és a napi 300 hasprés mindig meg van. Az itteni mérleg szerint 60,5 kg vagyok, majd kiváncsi vagyok, hogy az otthoni mit mutat, főleg az a mérvadó. :)))

Nincsenek megjegyzések: