2010. szeptember 8., szerda

Lesérültem

csak azt nem tudom, mikor és hogy... :(((
Hétvégén végre eljutottam újra futni, minden passzolt aránylag: az idő sem volt annyira vészes, bár gatyarohasztó hőség sem volt, M. vigyázott Kismacira, tehát akadály nem volt. Mivel kihagytam majdnem két hetet, így óvatosan kezdtem és a szokásos 3 kör helyett mindkét nap csak két kört futottam, ami 4 km. Kényelmes tempóval, mint mindig. Utána nyújtás, hasprés és délután mentem dolgozni.
Elég kényelmetlen papucscipő volt rajtam a munkahelyen, így először arra tippeltem, hogy megnyomta a cipő a bal lábamat oldalt. Viszont vasárnap este már nagyon fájt, a bokám alatt. Azzal a krémmel kenegetem, amit a derekamra kaptam a múltkor, mikor meghúzódott, az picit enyhít a fájdalmon. Mára már egy fokkal jobb, de a sportot hanyagolom, nem akarom leterhelni. Úgyhogy szerintem meghúzódhatott valami a hétvégén, mert egy cipő így nem nyomhatja meg....
Tehát pihi van, maradnak a hasprések, amiket már 300-ra emeltem naponta. Ma esik az eső, így a tervezett nagy séta elmaradt sajnos. Most kell észnél lenni, hogy unalmamban ne nasikhoz nyúljak, hanem máshogy kössem le magam. Újra rászoktam a roiboos teára, tegnap is másfél literrel megittam, három fél literes bögrére elosztva. :)))
Ja és a lényeg, hogy a hetet 60,8 kg-val kezdtem, és igyekszek ezzel is zárni majd! :)))) Nagyon hiányzik a futás, már előre szomorú vagyok a tél miatt, hogy ott majd nehezen tudom megoldani a heti háromszori friss levegőn futást.... de majd jövő héten meglátogatom otthon a decathlont és beszerzek pár melegebb futócuccot is. Tegnap épp egy futóversenyről ajánlottak linket, ami oktober 25én lesz, 6 km , ami simán teljesíthető, csak addig még fel kell tuningolni a futócuccaimat melegebb darabokkal is.

Nincsenek megjegyzések: