2010. szeptember 13., hétfő

Helyzetjelentés

Még mindig futásmegvonás van sajnos, mert a lábam nem akar javulni. :((( Vannak napok, mikor már alig fáj, és egy ilyen napon elbíztam magam a múlt héten csütörtökön és lementem egy picit gyors gyalogolni és kocogni. Nem volt semmi gond, nem fájt, már kellett a lelkemnek a két kör, direkt figyeltem, hogy sétáljak is közben többet, mint szoktam. Sajnos másnap este már éreztem újra a bokám alatt a a fájdalmat, úgyhogy ez észhez térített és most már lehet bármilyen napsütéses idő, bármennyi is rossz nézni a futó embereket, nekem pihi van, még itthon ugribugri torna sincs. :(((( Úgyhogy ami van: minden nap 300-300 hasprés és olyan erősítő gyakorlatok, amik nem veszik igénybe a bokámat. Szombaton felsőtest réka edzéskártyákat csináltam, ma pedig comb és popó feladatokat. Valamit muszáj vagyok tornázni, mert nem hagy a lelkiismeretem torna, mozgás nélkül befejezni egy-egy napot. :((( De azért minden nap lemegyünk délelőtt és délután is másfél-két órákra sétálni Kismacival, kell a friss levegő is és a mozgás is, még ha lassított tempóval megyünk, de akkor is több, mint a semmi. :)
Csütörtökön megyünk haza Magyarországra, egy hét múlva pedig már megvan az időpontom a csontkovács ismerősömhöz, remélem, hogy ő majd rendbe rak megint, ahogy szokott...
Ma a hetet 61,3 kg-val kezdtem, meglátszik, hogy a futás most hanyagolva van és hogy a hétvégén itt voltak anyáék és volt egy-két nass is... de ez még nem vészes, a lelki határom a 63 kg, az fölé semmiképp sem hagyom felugrani a mérleget, ezt eldöntöttem!!!
Holnap reggel megyek vérvételre a házidokimhoz a nagy kivizsgálás miatt, és majd miután újra visszajöttünk, akkor kell újra mennem a kiértékelésre. Remélem, hogy minden rendben lesz!
Ja, és ma shoppingoltam, már végre kaptam egy dzsekit és egy "ünneplős" farmert magamra, bár dzseki terén nem ilyet kerestem, de nem találtam semmi magamon tetsző műbör átmeneti kabátot, úgyhogy ez egy más fazon, de már tél elején is lehet hordani. Most már alakul az őszi-téli ruhakollekcióm is szépen lassan, a maradék nagyméretű ruhákat tegnap elvitték anyáék haza, úgyhogy nincs mese, nem hízok vissza, az TUTI!!!! :)))))

Nincsenek megjegyzések: