2010. szeptember 17., péntek

Kényeztetés ésszel

Legalábbis igyekszek észnél lenni az elkövetkező tíz napban, mert tegnap hazajöttünk Kismacival a szüleimhez, tehát vigyázni kell, hogy mit eszek-iszok össze a nagy kényeztetésben. :)))
Ráadásul még mindig nem voltam lent futni, mert a lábam nem 100 %-os, így pihentetés van/volt, ami meg is látszik, mert 1 kg már fel is ugrott.... Ma reggel 61,6-ot mutatott a mérleg, ami azért nem vészes, de már figyelnem kell a továbbiakban!
Viszont az elmúlt napokban bármennyire is szerettem volna futni, inkább kihagytam, mert a múltkor is meg lett az eredménye annak, hogy fájós lábra még ráfutottam. Helyette viszont szerdán gyors sétával mentünk vagy 6 km-t Kismacival, ami szintén jól esett, szép idő volt, nem akartam a lakásban kuksolni. A napi 300 hasprés pedig minden nap van, bármennyire is próbálnám elsumákolni, a lelkiismeretem nem hagyja és ha kell, még este 8 után is nekiállok, mert hamar megvan, ha már elkezdem. :))))
Ma reggel már korán fent voltam, így kihasználva, hogy anyáéknál van szobabringa, máris tekertem 35 percet gyors tempóval és így kb. annyi kaloriát égettem el a pulzusmérőm szerint, mint kb. fél óra kocogással, úgyhogy egyenlőre bringázni fogok, míg esik az eső és teljesen rendbe nem jön a lábam. Utána letudtam a haspréseket is, délután pedig fodrászhoz megyek, mert a fejem már katasztrófa. :((
Kaja terén is újra észnél szeretnék lenni, mert az elmúlt héten a kisördög nem hagyott nyugton és el is döntöttem, hogy ha hazamegyünk, NEM VESZEK még Kismacinak sem olyan ropogtatnivalókat vagy nasikat, amiket én is megennék, mert addig csiripelnek a kisördögök a fejemben, míg fel nem falom az utolsó szemig ezeket. Mikor még ment a fogyi, akkor érdekes módon, ha nem volt otthon ilyesmi, akkor nem is kívántam. Úgyhogy ezután is így lesz, nem lesz lazulás, csak nagyon-nagyon ritkán, ami szinte a sohával egyenlő. :)))) Muszáj a szígor, mert a tél veszélyes lehet.
Ma rakott karfiolt csináltam, darált pulykahúsból, fincsi lett szerintem, de nem ettem óriás adagot, nincs zabálás. :))) Itthon könnyebben betartom, hogy este már nem eszek, úgyhogy a bringázással, az odafigyeléssel remélhetőleg újra megcélzom a 60 kg-os álomsúlyt. :)))
Tegnap vettem a herbáriában lugosító port, a green mix 9-et, ma először próbáltam ki egy pohárral, hasonló ahhoz a zöld löttyhöz, amit évekkel ezelőtt ittam. Nem rossz, de annyira nem is jó, inkább semleges. Régen annyi ilyen zöld teákat, szűzteát stb-ket ittam, hogy már nem akadok fent az ilyen "zöldségek" ízén, megiszom, jól kiráz a hideg, aztán szépen hozzászokok. :)))) brrrrr.... :))))
Az időjárásjelentés szerint vasárnapig lesz ilyen borongós, esős idő, utána már sok sok napocskát láttam, bár gatyarohasztó meleg már nem lesz, de az nem is kell. Bőven elég, ha már mehetünk sétálni, csavarogni, friss levegőre játszani. Talán hét közepe felé futni is eljutok, de előtte még bevásárolok a decathlonban hosszú futónacit és egy hosszúújjas futópulcsit vagy dzsekit. Addig marad a bringa, kardiónak az is tökéletes, mellette pedig elhoztam a Réka kártyákat, majd abból is csinálok különböző feladatokat.
Nem hagyom, hogy a nassoló kisördög erősebb legyen!!!! :)))))

Nincsenek megjegyzések: