2010. szeptember 30., csütörtök

Még náthásan...

Sajnos még köhögök és fújom az orrom, pedig ma már úgy keltem fel, hogy bármi lesz, én bizony lemegyek futni, de aztán inkább mégsem rizikózok, hogy visszaessek ebbe a fránya megfázásba, így a héten még hanyagolom a futást. :(( De nagyon rossz, mert már felavatnám az új hosszú futónacimat és a pulcsit, de azt is tudom, hogy így elég könnyű még jobban belebetegedni, ha nem figyelek oda rendesen a szervezetem jelzéseire. :((( Úgyhogy marad az itthoni erősítő torna, ma már 350 hasprést csináltam, majd este Réka torna kártyáiból csinálok pár feladatsort.
Jövő héten a tschibo üzletekben szuper futócuccokat lehet majd kapni, már ki is néztem magamnak egy dzsekit, ami praktikusnak tűnik, de majd élőben lemeózom először és utána eldöntöm, hogy tényleg akarom e. :))) készülni kell a hidegebb napokra, sajna már vége a nyárnak, nincs térdnaciban futás. :(((
Ma vettem egy kg cukkinit, holnap cukkinikrémlevest készülök csinálni ebédre, úgyis kettesben leszünk csak Kismacival, így nekünk elég lesz. Szoktam még beletenni reszelt mozarellát, ami isteni ízt ad neki a végén. Nyammmm. :)))
Ja és elkezdtem inni újra a lugosító port, most a másikból kotyvasztottam egy üvegnyit, ez már jobb egy fokkal, mert feloldódnak a füves cuccok benne, és nem serceg a fogaim között. Az íze sem rossz, iható. :))) A green mix 9-et is majd el-elkortyolgatom, talán este jobban lecsúszik, mint reggel, éhgyomorra.
Elkezdtem olvasni most újra azt a Stacey Halprin: Győzelem a kilók felett c. könyvét, amit már Csilla is írt egyszer a kommentben. Még régebben megvettem, de akkor nem igazán kötött le, de most tényleg teljesen más szemmel olvasom és sok érdekes dolgot ír benne. Ő több, mint 150 kg-t adott le, hihetetlen, de igaz!!! Majd néha ide-ideszúrok egy két jótanácsot a könyvből, mert szerintem segíthetnek azok is!!! :)
De most megyek pakolászni, kihasználom, hogy Kismaci még alszik. :)))

Nincsenek megjegyzések: