2012. május 11., péntek

Bringa mánia

Nagyon rákattantunk, egyszerűen imádom!!!! :)

A héten csak egy hosszú futásom volt, de úgy döntöttem, hogy nem erőltetem most a lábam, mert még mindig fáj, úgyhogy a többi futás elmarad. Talán így jövő hétre rendbe jön, mert félek attól, nehogy szombatra durranjon be. Ami fura, hogy futás közben nem fáj, de előtte, utána nagyon fáj. :( Főleg, ha alvás után "kipattanok" az ágyból. De talán most már javul egy kicsit, hogy futás ügyileg pihentetve van.

Viszont, hogy a futást pihentetem, a bringázás lépett a helyébe, egész nap úton voltunk ma is. :) Már minden reggel azzal viszem Bennyt az oviba és azzal is megyek érte. Tegnap délután is tekertünk jó 25-30 km-t és ma délelőtt P-vel indultunk neki a Donauinselnek, ahol 40 km-t tekertünk, délután pedig ahogy elhoztuk Bennyt, eltekertünk a donauparkba, ami 10 km, ott játszott kicsit a játszón a parkban és visszatekertünk megint 10 km-t. :) Imádom és szerencsére ő is. :))))

Szép szinünk lett ma, becsapós volt , ahogy lengedezett a szél, nem tűnt fel, hogy milyen melegen süt a nap... hát estére már nem tudom eldönteni, hogy P vagy én lettem vörösebb. :D :D De legalább már nem vagyok sápadtfejű. :D

Hétvégén munka, de szerencsére csak délelőtt. :) szerdán pedig indulunk haza egy hétre, már nagyon várom! :))) Most pedig alvás, mert mindjárt 5:40.... :) Szép álmokat!!! :)))))

Nincsenek megjegyzések: