2012. május 6., vasárnap

Újabb hét telt el

Már csak két hét és wink félmaraton Siófokon, kezdek izgulni. :)

Viszont a múlt héten és ezen a héten sem sikerült négyszer eljutnom futni, csak háromszor, viszont a hosszú futások és az iramjátékos futások mindkét héten belefértek, sőt, ma még rá is húztam, és kb. kiegészítettem a kimaradt nap távjával szerintem. :)

A múlt hétre így nézett ki az edzéstervem:

H.: -
K.: 3 x 1500 méter fartlek, előtte bemelegítés, közben 5 perc kocogás/gyors séta, végén levezetés
Sz.: -
Cs.: 6 km futás ( 85 % -os pulzussal)
P.: 55 perc átmozgató ( 75 %- os pulzussal)
Sz.: -
V.: 16 km lassú (70 %-os pulzussal)

Na, ebből az 55 perc átmozgató maradt ki sajnos. A lassút a tesómmal tettük meg, ő nordic walkingolva, én lassan kocogva. Kipurcantunk a végére, mert igen meleg lett...

Erre a hétre pedig ez volt a terv:

H.: -
K.: 3 x 2000 m fartlek, előtte bemelegítés, közben 6 perc kocogás/gyors séta, végén levezetés
Sz.: -
Cs.: 50 perc átmozgató ( 75 %-os pulzussal)
P.: 6-7 km lassú ( 70 %-os pulzussal)
Sz.: -
V.: 12 km lassú ( 70 %-os pulzussal)

Szerdán még anyáéknál futottam reggel 7.3 km-t lassabb tempóval, csütörtökön már itthon csináltam meg a fartlekes távot és ma ütemeztem be a hosszút, amiből végül rekord lett. :)

10 órakor indultam, 12 km volt a kitűzött cél, de nem teljesen lassú tempóval indultam, hanem kényelmes tempóval, 150-155 körüli pulzussal.

Már reggel jó meleg volt, így trikóban, rövid gatyában és az új kompressziós zoknimban futottam, ami tényleg beválni látszik!

Megint azon a körön indultam, amin a múltkori 14 km-es napnál, csak most a legtöbb köztes lámpa piros volt, így ezek többször megállítottak sajnos, de mindegy.... itthon vettem észre, hogy valami a telefonom gps-ével sem volt az igazi, mert kb. a 6 km-i nem rajzolta be a térképen a távot, most endomondon megnéztem, kb. fél km-t csalhatott végül a telefonom, de még így is rekord távot futottam ma. :)

Már visszafelé jöttem, elértem a 12 km-t, de még éreztem, hogy bírom simán, így kitaláltam, hogy belövöm a két órát, kiváncsi voltam, hogy ezzel a tempóval mennyi km-t tudok lefutni két óra alatt. Tartottam végig ezt a sebességet, ami nem is gyors, nem is lassú, tehát nem köptem ki a tüdőmet. :) Végül a telefonom szerint 17,3 km lett a vége, szerintem olyan 16,5 körül lehetett igaziból, vagy a fene tudja. De az biztos, hogy több, mint 16,1 km... tehát új rekord. :) Ha ezzel a tempóval futnám a félmaratont, akkor olyan 2 óra 30 percre jönne ki a félmaraton. Nekem, elsőre még az is tökéletes lesz! :) De persze majd próbálok még két hét alatt fejlődni, hogy beleférjen a 2 óra 20 percbe. Viszont most kellemes fáradtság van rajtam, érdekes módon nem vagyok hulla és a térdem sem fáj.

Picit még fáj a jobb sípcsontomnál, de az is inkább csak akkor, ha elkezdek futni, miután bemelegszik, már kutya baja... Most érzem egy picit, de nem vészes, megmaradok. :)

Jövő héten viszont igyekszek heti négyszer lejutni, meglátjuk, hogy sikerül e, de sajnos kiesnek a hétvégi napok, mert délelőttös leszek és P is dolgozik, a szülei pedig elutaznak, tehát öt napom lesz hét közben, amikor be kell iktatnom a futásaimat...

Lassan megyek dolgozni, talán ma is olyan nyugis délutánom lesz, mint tegnap. :)

1 megjegyzés:

martinelli írta...

Nekem te nagyobb bajnok vagy, mint bármelyik maraton világbajnok. Ezt tarts észben!