2012. június 7., csütörtök

Lassan...

...de biztosan javul a lábam, de még nem az igazi. :(

Alakul a helyzet, de szerintem még jobb, ha nem terhelem le annyira a lábam, mert a múltkor is két hét után is vissza tudott jönni a fájdalom, úgyhogy a hosszabb futásokat most mellőzöm inkább.

A héten ma reggel merészkedtem le először hétvége óta kocogni, bár reggel 5:50-kor kb. öt percig viaskodtam magammal, hogy elinduljak e vagy sem... végül győzött a futás utáni vágyam, öltöztem és indultam. :) Kellemes idő volt már, többen kocogtak, nordic walkingoltak a tónál, ma én is belül futottam a terepes részen, a betont még egy darabig kerülöm szerintem. Bírtam volna többet is, de inkább három körrel megelégedtem, ami 6 km volt, így kb. 40 percet kocogtam kényelmes tempóval és a lábam sem fájt.

Egyenlőre ennél az adagnál maradok, holnap is szeretnék reggel lejutni és szombaton is , vasárnap még nem tudom, mert aznap sokat vezetek, így még meggondolom addigra. :) Elvileg elviszem majd Tirolba is a futócuccomat, az lenne a legszuperebb élményem, ha ott tehetnék tiszteletkört futva, ahol 9 éve nagyon szép hónapokat töltöttem el. :) Imádom Alpbachot, egyszerűen számomra a legszebb osztrák helység. :) És végre visszamegyünk 6 nap erejéig, már alig várom!!!!!

Addig még két délutános műszakom van hátra, szombaton pedig már pakolászunk, P sem dolgozik már holnaptól. :)

Egyébként azt vettem észre, hogy valamiért az anyagcserém már nem úgy működik, mint régen, sőt, már a két évvel ezelőttire sem igen hasonlít, ugyanis most is próbálok figyelni, mozogni, és nagyon lassan mozdul a mérleg nyelve, pedig tényleg nem kajálok már olyanokat, amiket nem kellene... fura. De ez van, akkora nagy tragédiának nem érzem, csak meglepődtem, hogy ennyit változhat az ember szervezete... Tudom, hogy türelem és odafigyelés...

Ma finomat ebédeltünk, répás-főtt tojásos töltelékes csirkecombot sütőzacsiban sütve + rizibizi helyett "bulgurbizi", bio bulgurból, borsóval. :))) Szerintem finom volt, Benny szortírozott, csak a borsót és a bulgurt ette meg + pici husit. Szereti a répát, a főtt tojást, de ma a töltelék nem jött be neki, "mert narancssárga" . :D :D
Néha nem egyszerű eset.... de ha belegondolok, akkor mit várok?? Én is elég finnyás vagyok, úgyhogy a történelem csak megismétli önmagát.... :D :D


Nincsenek megjegyzések: