2012. június 30., szombat

A legmelegebb nap...

az előrejelzés szerint holnap lesz a héten, aminek most nem örülök annyira, mivel reggel 10-kor startolunk a mezei-erdei futóversenyen.

Fázni nem fogunk, az tuti.... már örülök, hogy nem vállaltam be a három kört, a 12 km-t, még a 8 km is nagy harc lesz ebben a melegben. A térdgatyámat készítettem elő + futótrikót, csuklószorítót, hogy majd törölhessem vele a fejemet, mert tuti, hogy folyni fog rólam a víz, viszek izoitalt, úgyhogy elvileg amennyire tudok, felkészülök rá.

Elvileg árnyas helyen megy végig a táv, ebben reménykedek én is, hogy nem sok nap ér majd minket, bár melegnek meleg lesz, az tuti..

Ma strandoltunk délután, jó volt kicsit lehűteni magunkat a tóban. Egy újabb előnye annak, hogy itt lakunk: ingyen strand, tiszta tóval. :) Csak átsétáltunk, anyáék is hoztak direkt fürdőruhát, mert a hétvégét itt töltik nálunk, tesóm is átjött metróval, így együtt strandolt a család. :)

Holnap ők vigyáznak Bennyre, amíg futok, aztán jövünk haza ebédelni. Már kész a túrós-répás fasírt, én kovi ubival fogom enni, nekik majd összedobunk valamit. Még a mai pörköltből is van, bár én nem kívánom már egész héten a meleg kaját, ma is tésztasalátát ettem, teljes kiörlésű tésztából egy kis tálkával. Inkább iszok, de azt sokat....

Hoztak még házi gyümölcsöket, zöldségeket a kertből, most egy darabig el leszünk látva, a fagyasztóba is került saját cseresznye. :)

Úgyhogy minden oké körülöttem, próbálom megtalálni ebben a kutya melegben is a lehető legjobb programokat, ahol még el lehet viselni ezt az időt... na, a holnapi futás nem az lesz, de már jelentkeztem egy ideje, így nem mondom vissza.... futunk egy jót, ezzel készítem magam a holnapi szaunázásra. :)))))

Nincsenek megjegyzések: