2013. február 10., vasárnap

Eshet a hó, fújhat a szél....

már FUTÓ vagyok, nincs lustálkodás! :)))

A héten eddig csak csütörtökön futottam, de akkor ugye 15,5 km-t, pénteken hazajöttünk anyáékhoz, szombaton délelőtt jöttem-mentem, Benny beteg lett, nagyon magas volt a láza, így délutánt már együtt töltöttük és reménykedtünk, hogy kicsit jobban lesz, de egészen estig nem lett nagy változás. Aztán megnézte a szomszéd néni, aki gyerekorvos, adott homeopátiás golyócskákat neki este és ma reggelre már sokkal jobban ébredt, a láza is lejjebb ment és a kedve is a régi. :))) Újra pörög.... :D 

Így végül reggel a hó ellenére futócuccba öltöztem és készültem Dunaújvárosba a BSI futós csoporttal futni egy Duna part kört. :) Mondjuk tegnap még nekem volt nagy szám fb-on, kérdeztem a többieket, hogy az időjárási viszonyoktól is függetlenül jön e mindenki, mert főleg miattam lett vasárnap reggelre átrakva a tegnapi időpont. :) Reggel Roberta barátnőm is üzent, hogy nagyon durván esik a hó, jól meggondoltuk ezt a futás dolgot? :)))) Visszaírtam neki, hogy én is hasonlóan érzek, de ciki lenne, ha pont én nem mennék a hó miatt, mikor tegnap még én kérdeztem rá az időjárási viszonyokra. :))) Úgyhogy beöltöztem, apa csinált nekem jó kis meleg teát futás utánra, letakarítottam a kocsit és irány Dunaújváros! :)

Összeszedtem Edinát, aki szegény már pár perce várt a buszmegállóban, de nem számoltam bele a havas útviszonyokat, így késtem kicsit. :) Az Aratók szoborhoz érve már vártak páran, megismertem még két Ultrabalatonos társunkat is, Zsuzsit és Zolit, nagyon jó fejek ők is, kis csevej után pedig indítottuk a garminokat, okostelefonokat és megkezdtük a dunaújvárosi kört. :) 

A hó rendületlenül esett, de nem fáztunk, jól be voltunk öltözve és ami érdekes volt, hogy a cipőm sem ázott be, megtapadt a hó rajta és nehézségek nélkül ment a hóban futás, jó volt. :) Először elfutottunk a Duna soron, majd a régi kis kuckóm mellett a Barátság városrészben, majd le a régi Vidámpark mellett a Siklón, ott csatlakozott két profi futó is, jó fejek voltak ők is. Lent a Duna parton még futottak rajtunk kívül is páran, köszöntöttük egymást és futottunk tovább. :) Ez a kép ott készült a női szakaszunkról, ma szép számmal voltunk csajok futni. :)))) 
 


Kellemes kocogós tempóval mentünk, zene nélkül, kicsit tudtunk beszélgetni is, ismerkedni és picit az Ultrabalatonról is informálódni. :))) 

A Duna part végénél felkanyarodtunk az Óváros felé, elfutottunk Jenő barátomék háza előtt (nagyon lestem őket ,de nem láttam senkit :D ), aztán a Shell kút mellett rákanyarodtunk az Aranyvölgyi útra, ott végigkocogtunk, majd újra a Duna part felé kanyarodtunk a Városháza előtt. Jó kis kör volt, 7,5 km, hóban, kis szélben és szuper társasággal! :)

Legszívesebben mentem volna még egy kört, de lassan mindenki hazafele indult, így én is hazavittem Robertát + Edinát, bementem egy pékségbe Bennynek kifliért, zsemléért, kenyérért és jöttem hazafele, de még a bogár nem hagyott békén, hogy jó lenne azért picit futni, hogy meg legyen mára is a minimum 10 km-es táv. 

Beérve Rácalmásra gondoltam egyet, leállítottam a kocsit az első parkolónál, beöltöztem megint és újra zene nélkül elindultam egy körre. :) Gondoltam, ha már felkerekítem 10 km-re, akkor is jó leszek, de majd meglátom, hogy mennyire lesz kedvem még futni. Ez már a saját tempóm volt, kényelmes még mindig, de picit gyorsabb, mint a városban, ismét hóban és érdekes volt zene nélkül egyedül róni az utcákat, élvezni a hóesést, nézni a fehér házakat stb.... azt hiszem, hogy lassan kezdem érteni azokat a futó ismerőseimet, akik nem hallgatnak zenét, mert még jobban el lehet merülni a gondolatainkban, teljesen kikapcsoltam. 

A végén a világból ki tudtam volna futni, annyira élveztem, de aztán mivel visszaértem a kocsihoz, annyit kacskaringóztam még, hogy pont 14 km lett a vége a reggeli körrel együtt. :))) Nagyon jól esett, kellemesen elfáradtam és feltöltődtem! 

Örülök, hogy reggel erőt vettem magamon és bementem a többiekkel futni, mert ha nincs a mai "futórandink", akkor lehet, hogy nem jutottam volna el ma sem, mert a lustaság győzött volna. :) 

Jöhet a jövő hét, igyekszek megint legalább három napon futni, meglátjuk, hogy sikerül e! :) Rajta leszek az ügyön! ;) 

Kellemes vasárnapot és jó hétkezdést Nektek is!!!! 

2 megjegyzés:

Mrita írta...

Nagyon ügyes vagy, még ilyen időben is futsz, hát csodállak.

Pötipite írta...

Ez szuper lehetett Anita! Időnként én is zene nélkül futok, vagy menet közben kikapcsolom, ha kezd zavarni és valóban más élmény. :)