2013. február 20., szerda

Útvonal tesztelés

Készülődök a következő fejezetre....

Az van, hogy kaptam egy nagyon jó munkaajánlatot, amit nem kellett sokáig átgondolnom, hogy vállalom e, azonnal igent mondtam. :) Hétfőtől péntekig állandó délelőtt, napi 5 óra, reggel 8-tól 13 óráig, néha 9-től 2-ig. Mindig ilyesmire vágytam, főleg mióta már Benny is az életünk része, minden nyáron szenvedtem, hogy én délutánonként dolgoztam, ő pedig a nagyszülőkkel töltötte a délutánjait. Nagyon jó, hogy vannak nagyszülei, akikre mindig számíthatok, de ezek az évek a legszebbek, most még szüksége van rám is, így nagyon rossz volt, hogy nem tudtam vele annyit lenni, amennyit igényelt volna.
 
Azt hittem, hogy a kereskedelem a turizmus után jobb lesz, de csak egy fokkal lett jobb, annyiban, hogy vasárnaponként itt voltam vele, de attól még mindig 2-3, néha még 4 estét is nélkülem volt, ha éppen úgy voltam beosztva. Így megint nézelődni kezdtem, hátha szembe jön velem a tökéletes munka....
 
És így is lett, megláttam ezt a hirdetést is, írtam nekik, felhívtak, elmentem hozzájuk, elmentem próbanapra, és vártam. Minden nagyon tetszett, és ahogy kiderült, én is szimpatikus voltam nekik, mert engem választottak, így múlt héten felmondhattam és most a felmondási időmet töltöm éppen. Utolsó munkanapom március 15 lesz, 18án pedig kezdek az irodában. :))))
 
Ami egyik oldalról szuper, hiszen minden délutánom és hétvégém szabad lesz ezután, a másik oldalról furcsa is lesz, hiszen sosem dolgoztam még hétfőtől péntekig valahol, mindig voltak hét közben szabadnapjaim, tudtam futni, jönni-menni, intézkedni stb.... ezt most meg kell szoknom, hogy nem lesz, meg kell találnom így is az időt a futásra, és egyéb dolgokra.
 
Anyósomékra ugyanúgy számíthatok, heti egyszer ők mennek majd Bennyért, ez már be van tervezve és már a hétvégi futóversenyeket is említettem nekik, amikor majd szükségem lesz a segítségükre. :)
 
Kitaláltam azt is, hogy heti kétszer minimum úgy fogom csinálni, hogy elviszem a futós cuccaimat dolgozni és egy órakor átöltözök, hátamra veszem a futós hátizsákot (ugye-ugye, hogy jó befektetés volt? :D ) és eljövök pár metrómegállót, leszállok az Alte Donaunál vagy a Donauinselnél esetleg a Praternél és hazafutok az oviig, Bennyért.
 
Ma leteszteltem az egyik útvonalat, elvittem Bennyt oviba, aztán elmetróztam az Alte Donauig, és onnan hazafutottam. :))) A metrómegállótól az oviig kb. 7,5 km volt a táv, többnek tippeltem, de végülis a célnak megfelel majd. Ma még ráhúztam utána még egy nagyobb tókört, így a vége 12,35 km lett, kényelmes tempóval, ráadásul volt pár piros lámpa és egyszer egy vonat is, ami miatt meg kellett állnom. :)))) De ha majd 1-ig dolgozok és mondjuk 3-ra megyek Bennyért, akkor belefér heti kétszer egy ilyen futás.
 
Ezen a linken van a teljes útvonal és a futás kimutatása, a köridőknél simán rá lehet jönni, hogy mikor volt piros lámpa és vasúti átjáró. :))))))
 
 
Jövő héten megpróbálom még a Prateres szakaszt is letesztelni, az szerintem hosszabb lesz, de majd meglátjuk. :)))) Nyáron azért megpróbálok megint felkelni néha korábban futni, mert 1 óra után nem biztos, hogy lesz erőm és kedvem a dög melegben még futkosni, de alap tervezetnek ez most így jó lesz, hogy néha hazafutok a metrómegállóktól. :)))
 
Már nagyon várom az új fejezetet, furcsa lesz az elején, hogy MINDEN délután és hétvégén rá fogok érni, szuper tavasznak és nyárnak nézünk elébe!!!! :))))

3 megjegyzés:

martinelli írta...

Nagy gratula neked!!!!

Catherine írta...

Jó lesz az új munka. Gratulálok. Szerintem ideális időbeosztás.

Pötipite írta...

Gratulálok a munkához! A futásban is szükséges a változatosság, ez neked most meglesz biztosan! :)