2013. február 7., csütörtök

Folytatás...

újra a futás útján... :)

A múltkori esti 10 km-es futásom után meghúzódott valami a combomnál vagy nem tudom, hogy pontosan mi történt, mindenesetre másnap két tókör után fel kellett jönnöm, mert nagyon nem éreztem jól magam, mondjuk a nátha is kavargott bennem, de a jobb lábam folyton begörcsölt és a végére már olyan kellemetlen lett, hogy inkább 4,3 km után feljöttem és azóta nem futottam, ami majdnem egy hét pihentetést jelentett. Nem is tornáztam, "csak" dolgoztam hétfőn, kedden, szerdán egész nap, el is fáradtam agyilag rendesen. :(((
 
Úgyhogy akármennyire is vonzott az a lehetőség, hogy egész nap ágyban lustálkodok ma, végül erőt vettem magamon és felöltöztem futós cuccba és úgy vittem Bennyt az oviba. Mondjuk nagyot dobott a lelkesedésemen végül az, hogy kisütött a nap is már reggel és még ha marha hideg is volt (+ 1 fok), attól még a nap sütött és a kedvem máris jobb lett. :))))
 
Mindenképp ki akartam próbálni az új hátizsákomat, úgyhogy valami jó kis futóterepen gondolkodtam, ahol érdemes futóhátizsákban nyomulni anélkül, hogy ne nézzenek hülyének. :))))) úgyhogy reggel belepakoltam egy csere dzsekit, papirzsepit, egy fél literes műanyag flaskát vizzel, egy müzliszeletet, a kocsi papírjait, a fülhallgatót és így indultam neki.
 
Ovi után végül az Alte Donauhoz autóztam, nincs messze tőlünk és szeretek ott futni, mert gyönyörű a víz és olyan nyugis az a környék is. :)
 
Leparkoltam, a cseredzsekit azért a kocsiban hagytam, szuperül magamra rögzítettem a hátizsákot és go! :) az Alte Donau két részből áll, felső és alsó részből, mire odaértem, már eldöntöttem, hogy minkét részét körbefutom, mert megjött a kedvem. :)
 
Kényelmes tempóval kezdtem, inkább kocogós tempóval, 160-as pulzus alatt tartottam szinte végig a futásomat, figyeltem az órát közben. Volt pár futó rajtam kívül, mosolyogva integettek, szeretem, hogy itt mindenki figyelmes a másikkal. A nap végig sütött, gondolatban én már tavaszban bringáztam arrafelé, nagyon jó volt. :)))))
 
Mikor újra az autó környékére értem, akkor tartottam 12 km-nél, de még bírtam, mivel kényelmes tempóval kocogtam, így még mentem egy kis kört, érintve a Donauinselt is, és végül 15,45 km lett a vége. Jól esett nagyon. :))))
 
 
Utána hazajöttem, letusoltam, hajat mostam és mentünk Bennyért, akivel újra visszamentünk az Alte Donauhoz sétálni és utána még beültünk egy kedvenc éttermünkbe kicsit, jó délután volt. :))))
 
Ami durva, hogy én itt tavaszról ábrándozok, közben írjátok fb-on, hogy otthon havazott.... na, ennek azért nem örülök ám, mert holnap megyünk haza a hétvégére és vasárnap még a dunaújvárosi BSI futónagykövettel is tervben van egy futás, amit nem szeretnék jeges utakon végigszenvedni, hanem tényleg egy jót szeretnék futni Dunaújvárosban.... úgyhogy gyorsan olvadjon el a hó, aztán legyen jó idő, különben irgum - burgum lesz!!!! :)))))
 




 

Nincsenek megjegyzések: