2012. december 9., vasárnap

2. advent

Úgy látom, hogy mostanában hetente egyszer érek ide pár sor erejéig...

Mióta lecsengtek a futóversenyek, nem igen van beszámolnivalóm, a napjaink gyorsan telnek, dolgozok, készülődünk a karácsonyra, jövünk-megyünk... és futok, ha kis időm akad, bár elég nehéz összehozni rá az időt. :( 

A héten talán kétszer voltam lent, mind a kétszer két tókör fért bele, de a semminél ez is több. Ma is előkészítettem ebédre a lasagne-t és amig a sütőben volt, addig lementem fél órát futni. Remélhetőleg ez majd hamarosan újra visszaáll a régi rendszerbe, hogy több időm lesz a futásra is, de ha éppen szabadnapos vagyok, akkor mindig van intéznivaló, amiért nem jutok le rendesen, agyilag is ráhangolódva. 

Pénteken elmentem P-vel a konditerembe, futógépen futottam, de a nagy eszemmel addig addig pakoltam a cuccaimat a táskába, hogy a cipőmet majdnem itthon hagytam, de aztán odaérve vettem észre, hogy ha a cipőmet nem is,de a telefonomat sikeresen otthon hagytam, így aztán marhára hasznát vettem a fülhallgatónak, zenét persze nem tudtam hallgatni... a futás pedig zene nélkül nekem marha unalmas, ráadásul futógépen, így 45 percet bírtam rajta, de úgy, hogy kétszer átállítottam emelkedős gyors sétára, hogy valami történjen is, mert untam nagyon. Sokkal jobb szabadban futni, nézelődni és zenét hallgatni közben. :))))) 

Futás után szaunáztunk egyet, idejét sem tudom, hogy mikor voltam utoljára, de nagyon jól esett. Ebből lehetne rendszert is csinálni, majd januárban próbálok figyelni erre is, hátha beleférne a hetembe valamikor. Egyenlőre más a fontossági sorrend...

Karácsonyi ajándékokkal is még el vagyunk kicsit maradva, ideje lesz rákapcsolni, csak a megfelelő ötlet hiányzik még, hogy ki mit kapjon... :)))) a lényeg, hogy az én ajándékom már meg van, múlt héten megérkezett az új garmin órám, 410-es, nagyon szép és első ránézésre marha bonyolult kütyü, amihez biztos majd idő kell, hogy kiismerjük egymást. :))))) sokáig rágódtam rajta, hogy kell e nekem valóban az az óra, de mivel Parndorfban nem sok mindent találtam, így megrendeltem az órát inkább. :) Ahogy Forrest is megmondta a DK csoportban: "A kütyü kell! Kütyü über alles". :))))) Fülhallgató, telefon, pulzusmérő, gps-es óra, minden.... :D :D Mindig röhögök, mikor szerelem fel magam egy-egy futásra a sok kütyüvel, kb. mint mikrobi. :D

Tehát felszereléseim már vannak, lassan kezdhetem összeállítani a 2013-as versenynaptárt, unatkozni megint nem fogok, azt már most tudom. :)))) 

 
 
Jaaaa, és a lényeget nem is írtam:
 
Nyertem facebookon egy dedikált fotót Lubics Szilviről Györgyi oldalán!!!!!
 
Nagyon örülök neki, mivel még nem nyertem sosem ilyen játékokban, és ha már most nyertem, akkor pont futással kapcsolatos dolgot, ráadásul egyik nagy példaképemtől!!! Juhuuuuuuuu!!!! :))))

1 megjegyzés:

Bogesz írta...

Nem is mondtad hoyg már meg is jött!!! Huuuuuu