2012. december 12., szerda

Napi kötelező...

Érdemes többször megnézni, mindig éppen akkor, mikor a legnagyobb szükségünk van rá. :)

Ma kaptam fb-on egy ismerősömtől, azt irta, hogy én jutottam az eszébe, mikor megnézte... örülök, hogy így gondolja, most én is tovább adom Nektek:
 

(mondtam már, hogy nagyon szeretem a Rocky filmjét,
 amiből a sok idézet van ebben a videóban? :D )
 

 
 
Ma 7 km-t futottam kényelmes tempóban -3 fokban, nagyon jól esett, még a nap is kisütött. Hideg volt, de tudtam, hogy a héten nem tudok már lejutni, így összekaptam magam délben és lementem. Két perc után már melegem is lett, kár volt parázni a hideg miatt. :)
 
Délután pedig sétáltam egyet a belvárosban, Bennyre P szülei vigyáztak. Jól esett, meg is jutalmaztam magam a Starbucksban egy mézeskalácsos tejeskávéval. :)

Nincsenek megjegyzések: