2012. december 2., vasárnap

Az elmúlt hét

Rohannak a napok...

Hétfőn még sok futós tervem volt a hétre, de végül ahogy lenni szokott, meg lett kutyulva kicsit a tervem, de csütörtökön még eljutottam 6,8 km-re és ma is lementem két tókörre, ami 5,48 km lett.
 
Kedden dolgoztam, szerdán már fél 8-ra ki kellett mennem a munkahelyemre megbeszélésre, utána maradtam is délután 4-ig, P szabadnapos volt, hazaestem, kezdődtek az itthoni tennivalók, csütörtökön az osztrák jogsimat intéztem, de szerencsére azt gyorsan el tudtam indítani, így egy villámbevásárlás után rögtön húztam is a futócipőmet és mentem a környéken futni, 6,8 km fért bele, kellemes + 10 fok volt. :))) meg tudnám így szokni a telet, a kutyának hiányzik a hó.... (tudom, hogy van, aki a hónak drukkol, de én a másik csapatban vagyok :D ).
 
Pénteken is egész napos voltam, a tesóm jött át Bennyre vigyázni, aki teljesen kifordult magából az elmúlt két napban, szerintem valami front zavarhatta meg, vagy nem tudom, de elég nehéz volt vele az utóbbi két nap. Szegény tesóm fejfájósan "harcolt" vele pénteken, de tegnap nekem is kijutott még a hisztikből, kiabálásokból és társaiból... estére már kész voltam, és sajnos előkerültek a csokik, bár tudom, hogy azzal nem sokat oldok meg, de pillanatnyi örömforrásnak KELLETT. :) Viszont tudtam, hogy akkor kerül minden a helyére bennem, ha ma lejutok futni...
 
Este azért átbeszéltük a kis haramiával, hogy mindkettőnknek jobb, ha nem kell veszekednünk, hanem szófogadó, aranyos kisfiúvá változik újra vissza, ahogy általában lenni szokott, nem akarom elkiabálni, de úgy tűnik, hogy hatott a tegnapi kifakadásom és fejmosásom, mert ma szuper napunk volt és nagyon aranyos volt újra.
 
 Viszont délelőtt még le akartam jutni picit futni, úgyhogy ebédfőzés előtt, az előkészületek után lelógtam fél órára, addig a tesóm vigyázott Bennyre és beleadtam minden eddigi feszültséget, nem néztem a pulzusórámat, csak futottam, hajtottam. A végén az 5 km-t 28:29 perc alatt sikerült lefutnom, ott visszafordultam és a vége 5,48 km lett 31:45 perc alatt. A tesómnak fél órát mondtam, annyit tudtam kimenteni az ebédfőzésből, ezért nem mentem tovább. De jól esett nagyon, ilyet is már régen futottam, az utóbbi időben végig figyeltem a pulzusomra, de ma nem érdekelt, ma csak futni akartam, kihajtani magamból mindent. Az átlag 5:47 perc / km lett, ritka alkalmak egyike. :))))

Viszont ma már hideg volt, csípős hideg, de pár perc után már nem fáztam, sőőőt. :)))

A jövő hetem még nem tudom, hogy futás terén hogy néz majd ki, holnap Parndorfba készülök a nike outletbe + az S.Oliverbe is, ha már arra járok, karácsonyi ajándékokat nézek magamnak. :))))
Úgyhogy futás szerintem nem lesz, kedden + szerdán + csütörtökön és szombaton dolgozok, de majd azért igyekezni fogok lejutni még ha fél órára is kicsit. Kell a lelkemnek, testemnek a futás.

Ja, és ma van az 1. advent vasárnap, mi már reggelinél meggyújtottuk a gyertyát. :) Idén először nem koszorúnk van, hanem négy gyertyás díszünk, meguntam, hogy 1., marha drága itt egy-egy koszorú, 2., már a második héten hullik a tűlevél mindenhova, karácsonyra pedig általában már tönkremegy... úgyhogy vettem egy szép üvegdíszt, négy gyertyának való hellyel, alul üreggel, amibe száritott narancsot, minitobozokat és fahéj illatú potpourrit tettünk  a tesómmal, lett kis hangulatos asztalterítőnk és várjuk a karácsonyt. :) tennék fel fotókat, de valamiért nem megy most a blogspottal, azt irja ki, hogy megtelt a picassa albumom, de ha törlök belőle, akkor sem hagyja... valaki tud segíteni ebben, hogy mi a trükkje, hogy tudjak még fotókat feltölteni??? mert így elég bosszantó....

Szóval kellemes 1. adventi vasárnapot Mindenkinek, jó készülődést a következő hetekre és azért közben mindenki csípjen le magának egy kis időt, amit mozgással, kikapcsolódással tölt!!! :)
 

Nincsenek megjegyzések: