2012. december 23., vasárnap

Karácsonyi készülődés

Lassan kezdem utolérni magam. :)

Tegnap egész nap dolgoztam, felkészültünk a nagy rohamra, ehhez képest alig voltak az egész bevásárlóközpontban, én nem tudom, hogy mi történt az emberekkel, de még annyi forgalmat sem csináltunk, mint egy hétfői napon szoktunk. Talán már a nagyobb ajándékokat megvette mindenki és főleg csak apróságokat keresgéltek vagy a fene tudja, mindenesetre életem egyik leghosszabb szombatja volt így, mert nagyon lassan ment az idő. :)
 
Zárás után átöltöztünk gyorsan és három autóval elindultunk a céges karácsonyi vacsora helyszínére, egy szomszédos kerületi étterembe, ahol nagyon régen még P is dolgozott, így én már ismertem a helyet. Sajnos mivel a főnökasszony, a helyettese és a fele csapat is dohányoznak, így cigizős részben foglaltak asztalt, ami engem már az első negyed órában marhára zavart. :((( Pláne, mikor megjött a kaja, és még mindig volt, aki cigizett, ha nem is közülünk, de a többi cigis vendég is ott volt körülöttünk. :((( A kaja finom volt, éhes voltam már nagyon, ittam két cola lightot , ettem még egy túrós rétest, aztán negyed 10-kor én hazaindultam, fél 10 után pedig már itthon is voltam.
 
Benny először aludt P szüleinél tegnap, így szerintem mi jobban izgultunk, mint ők, de szerencsére minden szuperül ment, nem volt gond. :) Furcsa volt nekünk, hogy nincs itthon, de tény, isteni volt reggel 9-ig aludni!!!!!!! :))))))))) Idejét sem tudom, hogy mikor volt ilyesmire lehetőségem, talán 3,5 éve... :D :D
 
Mivel úgy beszéltük meg, hogy csak délután hozzák vissza Bennyt, nekiálltam karácsonyra sütni + rendet rakni. Sikerült kettő diós bejglit csinálnom a tavalyi receptem alapján, bár sajnos kicsit kirepedt a széle, de ennyi baja legyen, nekem akkor is tökéletes. :)))) Idén mondjuk nem dia well lisztből csináltam, hanem fele tönköly, fele sima liszt, de xilittel és ftuktózzal és a kilófaló diós töltelékkel. :) Még nem vágtam fel, de szép így első ránézésre. :D :D
 
Aztán előtte még Riki sajtosát is begyúrtam és megsütöttem, jó nagy adag sajtos ropogtatnivaló lett belőle, nagyon finom. :) én ementáli sajttal csináltam.
 
Kiszineztem a mézeskalácsokat is, bár idén sem sikerültek puhára, valahogy Tante Fanny mézeskalács tésztája nekem sosem sikerül úgy, ahogy kellene, vagy lehet, hogy a titok nyitja az, hogy még novemberben meg kell sütni őket és megpuhulnak karácsonyra? :D :D
 
Mikor újra szabad lett a sütő, akkor még P kívánságára sütöttem reszelt túróst, amit mi csak Maci sütinek hívunk, így azt hiszem, hogy most már jöhet a karácsony, sütikből nincs hiány, főleg, ha hozzászámolom azt a nagy és kis doboz magyar aprósütit is, amit a héten vettem bevásárló központokban magyar standoknál. :))))) ja, és még kétfajta szaloncukor is van.... ááááááá, nesze neked súlytartás. :) De majd lefutom, csak ne essen ez a fránya ónos eső, ami ma elmosta a reggeli havazást.... :(
 
 
 
A takarítás nagyja is már kész, holnap P-nek már csak a fa marad, mert én 2-ig dolgozok, P apukája elviszi Bennyt délelőtt és majd együtt jönnek fél 5-kor, addigra a Jézuska is becsempészi a szobába a fát és az ajándékokat alá. :)
 

2 megjegyzés:

Angi írta...

Kellemes Ünnepeket! :)

Eper írta...

Nagyon guszták a sütijeid!

Boldog karácsonyt Nektek!