2011. november 17., csütörtök

Gyors bekukk! :)

Nem vesztem el, csak az elmúlt napok sűrűre sikerültek, mert mióta Benny délig oviban van, azóta szinte minden nap én délelőttönként a konditeremben kezdem a napjaimat, utána gyors bevásárlás, délben irány az ovi, aztán haza, rendrakás, stb.., Benny megy aludni és a héten eddig minden nap volt valami program délután is.

Hétfőn gyerekorvos Bennyvel, ahol sokan voltak és megcsúsztak, úgyhogy hét előtt estünk haza, kedden P szabadnapos volt és elmentünk kettesben kajálni egyet, míg Bennyre a nagyszülők vigyáztak, tegnap délutános voltam és ma is megyek nemsokára, ahol nem unatkoztam sokat, sűrű volt a délutánom. :)

Holnap pedig délelőtt pakolászok és délben, ovi után indulunk haza anyáékhoz a hétvégére és majd csak hétfőn jövünk vissza. Már várom nagyon, megint sok program van tervben, aztán majd meglátjuk, hogy mi fér pontosan bele ebbe a pár napba. Ami fix, az a szombat délelőtt: fodrász, kozmetikus, már rám fér a tatarozás. :D És persze holnap este egy kis csajos beülős est. :))))

A hétre úgyis kitornáztam magam, minden nap minimum egy órát kardióztam a konditeremben, ma pedig amennyire nem volt kedvem menni, annyira jól sikerült végül a mozgás, mert megpróbáltam futni, hogy megnézzem, fáj e, és ma nem fájt, igaz, elég kényelmes tempóval kocogtam, nem akartam rekordot dönteni, csak egyszerűen kocogni egy jót, és tényleg jól esett. :) először fél órát állítottam be,aztán mindig emeltem az időt, míg végül egy óra lett. :)))) Egyik gép, mozgás sem tud ennyire feltölteni, mint a futás. :)))

Jövő szerdán azért elmegyek az ortopédiára, utána járok a fájdalomnak, szeretném tisztán látni a lehetőségeimet. Nem akarom feladni a jövő évi bécsi maratoni résztvételemet, de persze ha az orvosok azt tanácsolják, akkor hallgatnom kell rájuk. De úgy indulok neki, hogy NEM FOGJÁK ezt tanácsolni, hanem kezeléssel még rendbe tudnak rakni. :))))

Tegnapelőtt egy kint élő magyar csajszi a fülembe rakta a bogarat: Edittel, akivel már én is futottam két versenyen is, készülnek egy advent futásra december 18-án. Megnéztem a neten, van 5 és 10 km táv, ha szerdán nem kapok rossz híreket, akkor lehet, hogy csatlakozok hozzájuk én is, érdekes lehet télen is futni, bár én csak akkor megyek, ha nem lesz hó. :D :D azért annyira nem lettem még fanatikus, hogy hóban, vízben, minuszokban is futkorásszak lent, akkor marad a jó meleg konditerem. :))))

Lassan megyek dolgozni, még öltöznöm , készülődnöm kell.

Kellemes napokat Mindenkinek!!!!!

Nincsenek megjegyzések: