2011. november 10., csütörtök

Ùjra az úton...

legalábbis a torna terén, a kaja terén inkább csak közelítek... :)

Tegnap végül nem jutottam le futni, helyette Péntek Enikö Hasizom fanatikusoknak videójából csináltam két kört, bár még mindig nem megy az a lábhúzogatós és a fekvésböl felállás, de a többi gyakorlatot mind becsületesen végig csináltam. :) ìgy is megvolt a fél óra torna, megmentettem a szerda becsületét is. :)

Ès mivel tegnap nagy nap volt, mert Benny elöször ebédelt az oviban, így már ma is csak délben kellett érte mennem, úgyhogy minden adott volt ahhoz, hogy végre meglátogassam a konditermet. :) P is jött, neki amúgy is van havi bérlete, végül én is a régi, bevált hely mellett döntöttem, osztottam-szoroztam, és ez jött ki a legjobban még mindig. Megint lett egy "helyes" bucifejü bérletkártyám :)))) , és maradtam is egy órát tornázni ma már. Elöször a régi kedvenc kardiogépemen kezdtem, ami cross tréner szerüség, lehet rajta hasonlóan az elipszistrénerhez mozogni, és lehet váltani lépcsözésre, érdekes gép, annak idején úgy volt bevezetve, hogy azon lehet a legtöbb kalóriát elégetni, szerettem régen is, most is jól esett az a fél óra.

Utána rámerészkedtem a futógépre, de sajnos nem a beton lesz a mumus, mert igy is fájt a csípömnél, úgyhogy lightosan futottam és néha átváltottam gyors sétára emelkedökkel. Itt is fél órát voltam, de azért azt megállapitottam, hogy szabadban ezerszer jobb futni, itt elég unalmas volt nekem, pedig ugyanazokat a zenéket hallgattam. :))))

Kellemesen elfáradtam az egy óra alatt, de holnap is megyünk, P megint szabadnapos. Ö beugrott még a szaunába is, én holnap szoliba készülök, ha belefér. De így már kicsit több idönk van magunkra, hogy Benny délig van és ami vicces az egészben, hogy eddig nagyon nehezen maradt el az oviban, szerdán nem tudtam elöbb menni érte, mert dolgoztam, elöször ebédelt ott, és azóta már ott is akar aludni.... érdekes egy kiskópé, de egyenlöre még várunk az ottalvással, ha jövö héten is nagyon mondogatja, akkor talán feldobom az ovónöknek, mert épp kedden döntöttük el P-vel, hogy nem szenvedtetjük tovább,átiratjuk félnaposra, erre tessék. :) Most jött nála talán a "klikk". :)))

Átnéztem a konditerem fitnessóráit is, délelött hétfön és szerdán vannak érdekes órák, hétfön például 9-kor step aerobik kezdöknek és utána 10-kor has-comb-popó torna, szerintem már meg is van a hétföi programom délelöttre. :) Most aztán nem lesz megállás, már csak a kaját kellene még hozzákordinálni és tökéletes is lenne a tervem. :))) de majd jön az is, csak szépen lassan... :D

Nincsenek megjegyzések: