2011. november 3., csütörtök

Nem semmi!!!

Még engem is meg tud lepni egy kis tornaújítás, ugyanis ez a "kis, törékeny" Péntek Enikő igazából nagyon brutális is tud lenni!!!! :))))

A mai napra popóformálás és hasizom gyakorlatok voltak a novemberi edzéstervben , délután belenéztem a videókba, kiírtam a feladatsorokat, egy-két gyakorlatnál már láttam, hogy bajban leszek, de aztán kiváncsian vágtam bele. :)

Háááát, Réka is meg tudott izzasztani, de a mai kétszer jó félórás tornák alatt bizony sokszor eszembe jutott az egyik kedves ismerősöm, aki ma azt írta, hogy volt már olyan Péntek Enikő tornázása, hogy a végén már sírva csinálta a gyakorlatokat, de nem adta fel! :)))

Mondjuk, kicsit én is béna vagyok, mert mikor mailben megjött az edzésterv, nem néztem át rendesen és egyből belevágtam a legfelső programba, ami a haladó volt, mint utóbb kiderült. De most már csinálom tovább, meglátjuk, hogy mennyit bírok belőle.

A popó fél óra még egész tűrhető volt, bár a végén már ott is éreztem minden létező izmomat, de aztán este a hasazásnál meglepődtem pár gyakorlatnál, hogy milyen könnyűen tűnik, pedig mégsem az. :))))

Amiből esélyem sem volt még tíz szabályosat sem csinálni, az a fekvésből felállás ,a videó 1:45 percénél kb., és abból sem, mikor oldalra fel kellett tolni magam és úgy lábat húzni előre (1 perc-nél). De remélem, hogy hónap végére ez jobb lesz, bízok benne nagyon.


Kicsit megnehezítette a mai tornát a még mindig tartó izomlázam, de azért aránylag mindent végig tudtam csinálni ,az  előírt 2-3 kört is.

A holnapi ugrálós videóba is belenéztem már, na, az sem lesz semmi, főleg a mi kicsi nappalinkban, de majd improvizálok. :)))

7 megjegyzés:

Cukorfalat írta...

Ezt a hasizmot én is csináltam már párszor, hát a felállós gyakorlat nekem egyáltalán nem megy! :)Nem tudom, mi a titka, de esélyem sincs stabilan megtámasztani magam a talpaimon. :( Neked sikerül?

Bambi1978 írta...

dehogy sikerül, ide-oda dülöngéltem, nyögve kászálódtam fel. :D :D kb. 6-nál adtam fel, mikor már vissza is inkább csak borultam. :D :D

Pedig olyan könnyedén csinálja Enikő a videón, csak tudnám én is, hogy mi a titka... :)

Marti M írta...

Bambi, belenéztem a videóba, megnéztem mi a gond nálad. A felállósból simán megcsináltam a 10-et, de a másikat nem merem, mert az nekem már sérülésveszélyes (nyomorékoknak nem ajánlatos :) ). A felállósnál talán azt tudom tanácsolni, hogy húzzátok szorosan a feneketek alá a lábatokat és akkor az egyensúly más lesz de ez függ a hajlékonyságtól is. Fel ne adjátok!!! Hajrá!!

Nekem ez régebb kedvenc gyakorlatom volt, igaz akkor csal leültünk és felálltunk, nem kellett lefeküdni.

Bogesz írta...

Hááát majd kipróbálom, de nekem ránézésre is nagyon nehéznek tűnik!

Cukorfalat írta...

Hajrá Bogesz, nekem az első alkalommal 4 napig volt izomlázam utána (igaz, nekem a hasizmom a gyenge pontom).

Bambi1978 írta...

Martinelli, ez kedvenc gyakorlat? :))) szerintem én ezt sosem fogom kijelenteni. :)

majd próbálgatom még, de egyébként arra rájöttem, hogy lehet bármennyi lefutott km mögöttem, vagy Réka tornák, a test hozzászokik azokhoz a mozdulatokhoz és egy új tornánál ezért lesz egyből izomlázunk vagy például most ennél is rájöttem, hogy marhára merev vagyok, nem tudok csak így hajlongani, mint Enikő. Úgyhogy lesz még min csiszolnom. :)

Cukorfalat írta...

Bambi, egyetértek! Heti 3-4x lefutok-kocogok 5 kilométert, de Péntek Enikő cross tréningjétől pl. MINDENHOL izomlázam lett, és 1 perc magas térdemeléses futástól már kapkodtam a levegőt... Nekem nagyon bejön Enikő edzésterve. Bár a futás a nagy szerelmem, télen lehet, hogy átállok Enikő edzéstervére és heti 1 futás lesz csak tavaszig.