2012. január 16., hétfő

Újra hétfő

Az elmúlt napok kicsit sűrűre sikeredtek, a blogírás szorult háttérbe, de ma már kicsit több időm van, így írok pár sort.

Mire leírtam csütörtökön, hogy tavasz van, addigra pénteken megjött a hideg is, olyan havazás volt ebéd után, hogy csak lestem, de szerencsére nem maradt meg, pár óra múlva már hűlt helye volt. :) Viszont a hideg itt maradt, elő is vettem a hosszabb kabátomat és a csizmámat megint, tegnap már úgy mentem dolgozni.

Most a futást is hanyagolom, nem akarok összeszedni valami megfázást, torokfájást a minusz fokokban, majd megvárom, hogy megint enyhébb legyen az idő. Addig maradnak az itthoni tornák, az elmúlt napokban volt felsőtest, comb torna Péntek Enikő tornáira. Ma pedig megint ugrálóköteleztem, egyre jobban belejövök már. :))) 35 percet ugráltam, de még el-elakadok, viszont egyre hosszabb ideig mennek az elakadás között az ugrálások. :) közben tv2-n néztem a naplót és egyebeket, így hamar elment az idő.

Hétvégén dolgoztam és ma is megyek délutánra, attól függetlenül, hogy nincsenek sokan, mégis ezer dolgot csinálunk, amit máskor, a hajtásban nem igazán tudunk. Tehát nem unatkoztam, enni nem is volt nagyon időm, tegnap így gyümölcsnapot tartottam, mert almát közben tudtam eszegetni.

A súlyom nagyon lassan akar elindulni, valamiért rendesen bebetonoztam magam ide a 67 környékére, ma reggel 67,1 -et mutatott a mérleg, tehát kemény 30 deka lement. :) Mindegy, nem is idegesítem magam rajta, majd elindul egyszer. Az elveket tudom, hogy mire kell figyelnem, egy valami megy még nehezen, a napi folyadék bevitele, vannak napok, mikor nagyon keveset iszok. :( Ezen kell változtatnom első lépésben. Tegnap sikerült, mert legalább 2,5-3 liter vizet megittam, a munkahelyen odakészítek egy kancsóval és az elfogy azért estére.

Közben eldöntöttem, hogy a márciusi futóversenyen a 6,7 km-es távon indulok elsőnek, kezdésnek tökéletes, meglátom ott, hogy milyen formában leszek. Elvileg jön ki apa is, ő a nordic walking távon szeretne indulni, kedvet kapott tavaly anyától, aki megcsinálta a távot. :) biztos ő is szeretne egy emlék polót és medált kapni. ;)

Még azt tervezem, hogy úszni fogok járni a kezelések alatt, hogy ne terheljem annyira a gerincemet, de mégis mozogjak valamit. Van a közelünkben egy uszi, Bennyvel oda jártunk bébiúszásra is, akár még kezelések után is belefér, hogy egy-egy órát ússzak ott. Még annak kell utánajárnom, hogy milyen a nyitvatartásuk és hogy lehet e venni bérletet vagy csak egy alkalmas jegyek vannak.

Lassan indulok Bennyért, elvileg ma van utoljára délig, holnaptól ott alszik az oviban, kiváncsi leszek... Néha van kedve ott aludni, néha nincs, majd holnap kiderül, hogy milyen lesz az oviban aludni. :)

Kellemes hetet Mindenkinek!

1 megjegyzés:

Angi írta...

Szia! Remélem nem baj, de megihlettél engem, így egy pillanatra felhasználtam a szlogened, mikor megírtam ezt a bejegyzésemet: http://metalozott-testek.blogspot.com/2012/01/madzagos-bikinit-huzhatsz-edzes-bikini.html#axzz1jcMGTQQS


Szerintem ilyesmik segítenének Neked beindítani a fogyást, de ha a kezelés valóban olyan megterhelő, akkor jobb most csak az úszás... nyárig van idő a bikini edzésekre :)