2012. január 8., vasárnap

Újra itthon!

Véget ért az otthoni pihenés, holnaptól indul a munka, indul az ovi, visszatérnek a dolgos hétköznapok! :)

Hamar eltelt megint ez a pár nap otthon, aránylag sikerült is mindent elintéznem, végre találkoztam a rég nem látott barátaimmal, kikapcsolódtunk, feltöltődtünk kicsit Bennyvel. :) Ma még otthon ebédeltünk, utána indultunk haza fél 2 körül. Örültem, hogy majd nem lesznek kamionok nagyon a vasárnap miatt, de sajna rengeteg román, szerb, bolgár vendégmunkás is ma jött vissza, így elég fárasztó utunk lett mégis, de azért 4 után már itt voltunk, P nagy örömére. :)

Benny aludt másfél órát, ügyes volt nagyon! :) Itthon volt nagy öröm, mikor meglátta az apukáját, egyből nem is tudta, hogy melyik élményével kezdje a mesélést, aranyos volt. :)

Hoztunk egy halom cuccot, kétszer kellett fordulni, mire felpakoltunk, de most megint fel van töltve a dia well liszt, tészta, lekvár stb... raktáram. :) Megvettem a kedvenc életmódos magazinjaimat is, esténként olvasnivalóm is lesz rendesen, már csak használni is kellene az olvasottakat a sikerhez. :)

Reggelire megfőzték anyáék a nagy csomag füstli virslit, nagyon szeretem azt a sima füstlit, mellé anya még bundáskenyeret is csinált, két picit megettem azért, mert olyan is ritkán van reggelire. :) mellé megint kaptunk finom citromos teát, igazi vasárnapi reggelink volt. :)

Tízóraira almát falatoztunk közösen, Benny is megint kezd rákapni, szerencsére szereti az almát, paprikát, retket, és más gyümölcsöket , zöldségeket. :) Ebédre anya húslevest főzött tészta nélkül, már lassan második éve nincs tészta a leveshez, általában jó sok répával, zöldséggel főzi, Bennynek krumplival. :) Másodiknak tejszínes sült pulykahusi volt barna bulgurral, krumplipürével, de én csak bulgurral ettem egy kis darabka husit, pont elég is volt, nem akartam magam degeszre enni, nehogy elálmosodjak vezetés közben.

Útközben kis sajtos rudat és apró pogácsát eszegettünk, mert 3 után már kicsit éhes voltam, de mióta hazaértünk nem is vagyok éhes, inkább lassan aludni megyek, mert álmos viszont annál jobban vagyok. :)

Elpakolásztam itthon, minden a helyére került, holnap reggel indítom is a mosógépet a cuccainkkal, Bennyt viszem oviba reggel, délben megyek érte, közben bevásárolok és ha nem lesz esős, hideg idő, akkor futni szeretnék egy fél órát. Délután már 3-tól dolgozok, újra nyit a hotel reggel, kezdődik az élet a hotelben is. :)))) Bennyre P szülei fognak vigyázni, már várják nagyon a kis unokát. :)))

Ma este még kicsit viaskodtam magammal, hogy maradjon e pihinap ez a nap, vagy tornázzak e egy húsz percet, de végül a torna győzött és elővettem megint Péntek Enikő "hasizomedzés fanatikusoknak" videóját. Erre már régen kétszer tornáztam, de bosszantott, hogy nem tudok minden feladatsort megcsinálni, így sokáig rá sem néztem erre a tornára. :) ma viszont kedvet kaptam hozzá és örömmel tapasztaltam, hogy mindkét "mumus" gyakorlatot meg tudtam csinálni, külön örültem nagyon annak, hogy fekvésből fel tudtam állni, ráéreztem a mozdulatra, hogy mivel könnyíthetem meg, és szuper volt!!! :)))) megint új kedvencem lett ezzel a tornával!!! :) Úgyhogy megmentettem a mai nap becsületét is torna ügyileg. :)

Holnap új hét, rámerészkedek a mérlegre, örülnék neki, ha kicsit lejjebb mozdult volna, meglátjuk... :) a lényeg, hogy nem adom fel, áprilisig meg lesz a tervem! :)



2 megjegyzés:

Cukorfalat írta...

Mi a titka annak a felállós gyakorlatnak???

Bambi1978 írta...

Talán tényleg az, hogy a lábamat teljesen a popóm alá kell húzni és úgy felállni. :) úgy egész jól fel lehet húzni magunkat állásba és vissza is, ha óvatosan, koncentrálva csinálod, akkor nem borulsz fel, mint én első alkalommal. :D