2012. április 26., csütörtök

DM női tesztfutás

Újabb versenyen túl, aminek az eredményével végre elégedett vagyok. :))))

Igaz, hogy még picit fáj a lábam, de érdekes módon futás közben elmúlik a fájdalom, csak utána fájdogál kicsit. Kezelgetem, igyekszem összekapni magam május 19-re.

Tegnap  5 km-es versenyen voltam, ez a június 3-ai nagy DM női futásnak volt a tesztfutásra, mindig szerveznek egy versenyt a nagy verseny előtt jó egy hónappal, hogy fel tudjuk mérni az állapotunkat. Ezen a teszt versenyen csak 2,5 vagy 5 km táv van, míg a júniusin majd 5 és 10 km lesz. Mi Edittel a 10-re megyünk idén, tavaly az 5 km-es távon indultam.

Mivel tegnap délelőttös voltam, így tudtam jelentkezni erre a versenyre, mert sajnos sok verseny a munkabeosztásom miatt bukik, amit nagyon sajnálok. :((( Most is lesz egy érdekesnek tűnő csajos futás 13án délelőtt, de sajnos dolgozok... :/

Tavaly ezen a versenyen pár százan indultunk... pár napja már fb-on olvastam, hogy idén rekord résztvevő lesz, 1550-en voltunk végül. Ez miatt kicsit meg is csúszott a start, mert kicsit le volt terhelve a startszám, chip-kiadás, de végül fél hét helyett 18:40-kor indulhatott a futás. :)

Kijött Szilvi barátnőm is, ő volt a fotósom, bár megkaptam a végén, hogy túl gyorsan szaladtam , így nehéz volt elcsípnie a fényképezővel. :))))) azért a startot fel tudta venni és néha fel-felbukkanok egy-egy képen. :)

Szerencsére az idő is szuper volt, bár délelőtt még erős szél volt, amitől tartottam, hogy estig kitart, de fél 7-re az is elcsendesedett és simán rövidujjuban tudtunk futni.

Elég gyorsan indultam, és elkövettem egy nap hibát, futás előtt kb. másfél órával még ettem egy medvehagymás kiflit, amit nem kellett volna, mert éreztem, hogy nyomja a hasamat, de azért igyekeztem minden erőmet összeszedve tartani a gyors tempót. Két kört kellett tenni, az első kört kb. 13 és fél perc alatt tettem meg, utána kezdtem kicsit lassulni, de még úgy is tartani tudtam egy gyorsabb tempót. Az utolsó fél km-en rákapcsoltam, akkor már úgy voltam vele, hogy látom a célt, mindjárt beérek, gyors hajrá még belefér. :) A végén az időm 27:38 perc lett, amivel elégedett vagyok. Eddig 27 perc alatt nem sikerült 5 km-t futnom, általában 27:10 körül futottam, szóval ez a normál tempóm ennyi távon. A múltkori versenyen rontottam két percet, de most elégedett vagyok. Főleg, mikor este láttam a végeredményt, ahol lehozták a teljes kiértékelést, 189. lettem a 674-ből, ez szerintem nagyon jó arány. :)


Futás után még vagy tiz-tizenöt percet álltunk sorba, hogy az ajándék táskát megkapjuk, megvártuk a sorsolást, de sajnos nem nyertem semmit és este 9-re értem haza. Este már nem kellett altatni, kidőltem, mint egy zsák. :)

Az 5 km-es eredményem alapján egy kalkulátor szerint a 10 km-t kb. 58 perc környékén fogom megtenni, kiváncsi leszek. Nehéz ezt a tempót szerintem hosszú távon tartani, ezért is leszek majd kiváncsi a wink félmaratonra, hogy ott milyen tempóval tudom majd végig futni a 21,5 km-t.

Összességében egy nagyon jó kis verseny volt a tegnapi, megint feltöltődtem energiával. Igaz, ma kicsit kapar a torkom és náthásodok, de nyomom a c vitamint, hátha még vissza tudom fordítani. :)

Holnap 55 perc átmozgató edzés lesz korán reggel, aztán bringázni készülünk P-vel a Donauinselre, délután pedig dolgozok. Hétvégén pedig majd Magyarországon lesz a 16 km beütemezve, még tervezem az útvonalat. :)

Pár kép a tegnapi versenyről, bár nagyítóval egyszerűbb megtalálni rajta. :))))) Annyit elárulok, hogy fekete-pink a gatyám és a felsőm is. :))))




2 megjegyzés:

Barbi konyhája írta...

Bambi nagyon ügyes vagy, én 500 méterig sem jutnék el! Csodálom a kitartásod!!! Csak így tovább! :)) Gratulálok!

martinelli írta...

Hahóóóó, merre vagy? Tessék jelentkezni :)