2012. április 20., péntek

Pihenönapok...

Kettöt terveztem, de a harmadiknál tartok...

Mivel tegnap és tegnapelött délelöttös voltam, így erre a két napra teljes pihenöt utaltam ki magamnak, de a lábam még nem az igazi sajnos. ìgy ma reggel sem volt eröm felkelni, mikor 6-kor csörgött a vekkerem. :( Holnap viszont mennem kell mindenképp, hogy meg legyen a 6 km is a hétre és vasárnap is kelnem kell a hosszú futásra. Remélem, hogy addigra csodát tesz a lóbalzsam...

Az elmúlt napok nehezek voltak Bennyvel, elég hisztis korszakát éli, rendesen lestrapál estére, ami az elmúlt napokban sajnos az eszetlen evéshez vezettek... büszke nem vagyok rá, de ez van. :( Erröl valahogy nem sikerül leszoknom, hogy egy-egy nehéz nap után ne faljam fel a készleten lévö nasikat, ne egyek eszetlenül. :( Csak remélni tudom, hogy nem tart sokáig ez a szakasz, bár azt is tudom, hogy nem foghatom Bennyre azt, mikor ilyeneket csinálok, mert én nyitom ki a szekrényt és én bontom ki a csomagolást egy-egy léleksimogató nasin. :)

De talán nemsokára újra "rend" lesz körülöttünk, mert ma végre sikerült megvennünk és felszereltetnünk a gyerekülést a bringámra, úgyhogy jövö héttöl már azzal szeretném vinni-hozni Bennyt az oviból, esetleg azzal jönni dolgozni is és sokat tekerni. Nagyon szeretem a kis bicajomat, ma P-vel még megleptük mindkét bicajt új szelepsapkával, az övé halálfejes, az enyém rózsaszin-szürke szivecskés, nagyon jól mutatnak rajta. :) A kosarat is megpróbálta felszerelni, de tudni kell róla, hogy elég Mekk Elek, így még nincs teljesen felszerelve az adapter, mert még egyszer neki kell futnia. :)))) De talán idén még sikerül összeraknia. :D

Vasárnap ünnepeljük itthon Benny szülinapját, gulyáslevest fözök, vakondtúrás torta lesz és délelött kimegyünk a repülötérre repcsiket nézni és hazafele hozunk onnan ilyen kis partyszendvicseket, P szereti ezeket, a fasirt-sünim le lett szavazva. :)

Jövö szombaton pedig hazamegyünk pár napra, vasárnap ott is megünnepeljük Benny szülinapját, nagyon jó dolga lesz, mert az ovival is ünnepelnek, szóval három szülinapi bulija is lesz. :) Talán jövö szombaton sikerül a csajokkal is eljutni kicsit "pávázni", már régen voltunk csajos esten. Május 1-jén is otthon leszünk még, majd csak 2-án jövünk vissza, úgyhogy keresünk valami jó majális programot majd.

Utána nagyon gyorsan elmegy majd az a pár hét, és május 19-én wink félmaraton.... nagyon kiváncsi vagyok, hogy sikerül e teljesítenem a távot, kicsit izgulok már most. :)

Elötte viszont jövö szerdán 5 km-es kis futásra megyek, tavaly hideg volt nagyon ezen a futáson, remélem, hogy idén kegyesebb lesz az idöjárás hozzánk. Megérdemelnénk... :))))

Nincsenek megjegyzések: