2012. április 3., kedd

Felpörögve...

Az elmúlt napokban annyi dolgom volt, hogy sajnos futni sem és netezni sem igen maradt idöm. :(

Mind a négy nap dolgoztam (még most is dolgozok), P otthon van, ö vigyáz Bennyre, így hétvégén mindkét nap csavarogtunk, még a repülötéren is jártunk vasárnap. :) Hiányzik a futás, ma fel akartam kelni reggel, de nem volt eröm, úgyhogy ez ma is kimaradt. Viszont holnap már semmi fontos dolog nincs, P megy konditerembe, nekem csak délre kell beugranom a hotelbe megbeszélésre, így miután Bennyt elvittem az oviba, futok egy nagyot ott a környéken.

Hétvégén is elvileg tudok, ha az idöjárás is úgy akarja, mert P szülei vigyáznak Bennyre, munka után igy tudok futni majd. Most már tényleg rá kell kapcsolni, mert jövö héten indul a Panni féle félmaratoni felkészítö edzéstervem, úgyhogy a heti minimum három futásnak bele kell majd férnie a napjaimba...

Közben munka terén dilemmában vagyok, kb. két napom van dönteni, vannak elönyök, hátrányok, most még kusza minden, de már nagyjából meghoztam a döntést.... részletek majd pár nap múlva. :)

Ami még újdonság, és teljesen feldobott ma, P-vel elmentünk abba a bringaboltba, ahol ö vette a "brutál bringáját", és megnézegettük a nöi modelleket is, ugyanis tavaly eladtam a férfi bringámat, hogy majd veszünk egy nöit gyereküléssel, de végül elmaradt, viszont most megjött P adóvisszatéritése, és kapnék abból egy bringát + vennénk rá gyerekülést, így mobilabbak (és egészségesebbek :D ) lennénk Bennyvel, ezzel vinném az oviba, mennék érte, kirándulhatnánk stb...

P bringája most ilyen:


Amiket pedig nekem néztünk azok azért nem ennyire brutálak, mert azt nem tudnám irányitani gyereküléssel hátul, de szerintem ezek is jól néznek ki és tényleg szuper velük menni, mert egyet kipróbáltam:

Electra Townie 7D LK  White Ladies mit 7 Gang Kette ...
Amit holnaputánra összeraknak a raktárból, az egy szürkés színü, a keréknél pedig ilyen rózsaszín csík van, tetszik nagyon. :) (képröl) de szeretném elöször azt is kipróbálni, hogy milyen "vezetni".:D Elvileg rendelnek rá passzoló gyerekülést is, így lehet, hogy húsvét hétfön már ezzel fogunk kirándulni hármasban. :)

Jó kis szülinapi ajándék lenne, ha még hétvégéig hazavihetnénk. :)

Még ki kellene találnom vasárnapig, vagy hétföig valami alakbarát szülinapi tortát is magunknak, bár még nem is igen néztem utána, hogy mik a lehetöségek... most végre jól figyelek a kajára, így nem is igen látogatom a gasztro blogokat sem, nem akarom csorgatni a nyálam és jól bezabbantani utána valamit a nasis szekrényböl. :D Most szigor van, keményen.... már 6 hetem sincs a félmaratonig, így tényleg észnél kell lennem... 

5 megjegyzés:

Eper írta...

Nagyon jók ezek a bicók. De a P-ét nem ellopták egyszer a pincétekből? Az meglett? Vagy vett másikat?
Mindenesetre nagyon jók:)))

Bambi1978 írta...

De igen, az elsö "brutál bringáját" tavaly ellopták a pincéböl, de fizetett a biztosító, és tudott venni egy újat, még brutálabbat. :))))

Jól emlékszel, hüséges olvasóm vagy Eperke! :) ;)

vajdakrisztian írta...

Nagyon klasszul néz ki a bicikli,amit választottál:),reméljük tényleg husvétkor már használjátok!Mi is lassan vesszük elé,kezdenek jó idők lenni!és remélük a betegeskedésünk is alábbhagy:(!

Süviandi írta...

Nekem nagyon hiányzik a bicóm, de jelenleg nem tudom hol tárolni. A 4. emeletre nem szívesen cipelném fel. :(

Angi írta...

Jaj de szép biciklik!!!! Jó futást holnap :)