2012. április 6., péntek

Eddig tartott...

a jó idő. Tegnap délutántól megérkezett a lehűlés, eső. :(((

Mondjuk, várható volt, húsvétkor általában elromlik az idő, megszokhattuk már. :(

Pedig szerdán délután olyan jó volt mezítláb játszani Bennyvel a homokban, süttetni magunkat a napon a nyugágyban, de tegnap délutánra már nagyon beborult és hideg is lett.

Viszont, amit még délelőtt sikerült elintézni és nagyon boldog vagyok miatta, hogy MEGVETTÜK A BRINGÁT!!!!! Annyira örülök neki, olyan szééééép!!!! :) Odamentünk tegnap délelőtt, már össze volt szerelve, sötét szürke vázzal és a kerekénél rózsaszín csíkkal. :) Ráadásul kellemes meglepetés is ért, ugyanis ez nem hét sebességes, hanem 21!!!! Kipróbáltam az udvaron, jó volt körözni vele. :) Bennynek is tetszett, ő már a gyerekülést várta rá. :D Sajnos az most nem volt raktáron, de megnézte a srác, hogy melyik fajta passzolna rá és megrendelik nekünk jövő hétre. Választottam még egy rózsaszín lakatot hozzá és még délután rendeltem előlre egy bringás kosár-táskát, mert ha Benny mögöttem fog ülni, akkor a hátizsák felejtős. :) Már várom ,hogy járhassunk vele mindenfelé.


Vicces volt, hogy P ment vele haza, polóban volt, így látszott egy csomó tetkója, "csini" volt a rózsaszín kerekű női bringán. :D :D :D

Még nem avattam fel, talán majd jövő héten, ha végre megint jó idő lesz. Tervezem, hogy ezzel járnék dolgozni is majd! Jó kiegészítése lesz a futós felkészülésnek egy-egy nap egy nagyobb bringázás.

Tegnap pihinap volt, délután Gabi barátnőmékkel taliztunk, vettünk jó kis büdi sajtokat a szomszédos parkban, ahova nyáron szoktunk járni és most húsvéti napok vannak ott. :) Vacsorára szoktam enni néha apróra kockázva, szeretem őket.

Ma erősítő nap volt, felsőtest és hát erősítés, holnap, ha belefér az időbe, akkor futás, fél 1-ig dolgozok, de utána még be kell vásárolnom az ünnepekre. Benny anyósoméknál lesz, majd 4 körül hozzák haza, vasárnap is ott lesz, akkor pedig déltől dolgozok, szép kis szülinap lesz.... :(

De vasárnap mindenképp lemegyek futni, csak az eső ne essen!!!

Ha addig nem érnék ide, akkor kellemes húsvétolást Mindenkinek, aki szereti, annak sok locsolót, aki nem, annak keveset! :)))))

én speciel mindig utáltam. :D :D





7 megjegyzés:

Metalozott írta...

Nagyon szép bicikli! Ilyenekkel jó járni a várost, nem mountain bike-okkal, leáldozott a koruk!

Én nem szeretem a locsolókat, nem is jár sok hozzám évek óta, szerencsére. Most is csak barátom, apja és én apám lesz. Ennyi is sok :D

Metalozott írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Metalozott írta...

Neked is kellemes ünnepeket! (Angelocska voltam, és bocs a piszkításért)

kovtama írta...

Boldog nyulat, én utálom a locsolókat.:) Szép a bringád, jó tekerést.

Mrita írta...

Nagyon klassz a bringád, használd egészséggel, és Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Vajda Enikő írta...

kellemes húsvéti ünnepeket!!!a bringa az egyenesen szuper!használd egészséggel!!!

Névtelen írta...

Gyepáld azt a biciklit!Nagyon szupi kis gépnek látszik:):)Puszi