2012. április 4., szerda

Egy nap jó idő

Holnaptól már hűl a levegő, így kihasználtam a mai napot futás és délután Bennyvel séta terén is. :)

Reggel már futócuccban vittem Bennyt oviba, de még friss volt a levegő, viszont mire újra hazajöttem, leállítottam a kocsit, már egész tűrhető volt, így egyből indultam egy nagyobb körre futni. Ma beiktattam a váltakozó tempójú futást, mindig belőttem egy-egy távot (x darab fa, következő kuka, korlát stb...) és addig rákapcsoltam, gyorsan futottam, majd visszakapcsoltam és kocogtam megint egy belőtt távig és ezt váltogattam 8 km-en át... rendesen elfáradtam, sokkal jobban, mint mikor kényelmes tempóban lekocogtam a 15 km-t. Még most is érzem a lábaimban, popómban, de ez nem olyan zavaró fájdalom, inkább kellemes fáradtság. :)

Utána hazajöttem, ittam egy citromos joghurtos shake-et, hajat mostam és elugrottam még bevásárolni, bankba, onnan délre a hotelbe recepciós megbeszélésre, onnan 2-re az oviba Bennyért, vele hazajöttünk, uzsiztunk és bringával lementünk a közeli kedvenc parkba, ami végre a téli szünet után újra nyitva van és ahol szinte minden nyarunkat töltjük. :)

Míg Benny homokozott, én a homokba állított nyugágyon pihentem, nagyon jól sütött a nap, még pici szinünk is lett. Majdnem nyári feelingem volt, imádok ott lenni. :)))

Hazafele pedig agyaltam, hogy mit vacsorázzak, ami inkább fehérje, végre kitaláltam, hogy tojásrántotta lesz hagymásan, sonkával, erre P megette az összes tojást..... pedig ritkán kívánom meg a rántottát, de ma jól jött volna, így az majd holnap lesz a vacsi. Átböngésztem a hűtőt, végül mozarellát ettem 1 paradicsommal és két szeletke sonkával, bazsalikommal és tökmagolajjal.

Holnap nézzük meg nekem a bringát, talán már azzal jövünk haza... kiváncsi leszek. :) most két nap pihi következik, szombaton megyek csak dolgozni. Mivel ovi sincs, igy családi napok lesznek délutánig, mert P csak 5-re megy mindkét nap. :)

1 megjegyzés:

Bogesz írta...

Háát Bambi ma egyre járt az agyunk ugyanis én pont azt ettem vacsorára, amit te kívántál!