2010. október 23., szombat

Hazafelé készülődve


Már csak egyet alszunk és indulunk haza Magyarországra anyáékhoz tíz napra, már nagyon várjuk mi is Kismacival és anyáék is a kisunokát. :)
Én azért is várom, mert ott annyit jövök-megyek, hogy nincs időm arra, hogy a nasisfiókra járjak, eszembe sem jut, hogy este valamit eszegetni kellene. :))) Bár most tegnap és eddig ma is ügyes voltam, nem bűnöztem.
Tegnap és ma reggel már 6 km-t futottam, az három tókör, kb. 45 perc alatt vagyok kész vele. Úgyhogy korábban kelek, de nem baj. Ma majdnem sikerült visszaaludnom, szerencsére 5 perc után felriadtam és egyből kipattantam az ágyból, így még Kismaci ébredése előtt újra itthon voltam és már tusoltam is. Holnap is még készülök reggel futni 3 kört, aztán otthon majd szerintem fél órákat fogok és utána szobabringázok, mert anyáéknál az is van, ami szuper. Végigtekerem majd esténként a Barátok köztöt. :)))))
Ma amúgy rendesen reggeliztem, saját készítésű körözöttet ettem egy teljes kiörlésű zsemlével + narancslevet ittam. Tízóraim egy tejeskávé volt, ebédre pedig mozarellát ettem paradicsommal és pici tökmagolajjal meglocsoltam, imádom nagyon. Kismacinak paprikás krumpli volt, én ma azt valahogy nem kívántam, nagyon kevés krumplit eszek még most is, annyira nem is hiányzik.
Otthon majd eszünk sok főzeléket és fincsi húslevest, ezeket mindig megrendelem anyától, mert igaz, hogy én is tudok olyanokat főzni, de anya főztje sokkal finomabb. :))))
Legközelebb már otthonról jelentkezek és remélhetőleg kb. 61 kilósan. ;) :)))) (maximum 61 kilósan természetesen.:)) )

Nincsenek megjegyzések: