2010. október 8., péntek

Újra online!

Végre, végre, megjavult a rendszer és be tudtam lépni!!! :) Kis kavarodás volt, azért leírom röviden, hátha valaki van még hasonló cipőben és segíthetek ezzel. Tehát az nlcafe törli azokat a felhasználókat, akik hosszabb ideje (több, mint fél éve) nem lépnek be fórumozni. De a rendszer beállításoknál valami rosszul volt megadva és a rendszer törölte azokat a felhasználókat is, akik ha nem is fórumoznak, blogot vezetnek, mint pl. én. Tehát ha hetente többször is írtam a blogomat itt, de nem fórumoztam ezzel a névvel, akkor törlésre kerültem. Most újra kellett regisztrálnom magam, az adatokat és a blog címét elküldeni az ügyfélkapunak és ők újra összekapcsolták a felhasználó nevemet a blogommal.... kicsit bonyolult, de a lényeg, hogy újra itt vagyok!!!!! :)))))
Annyi mindent akartam ám írni az elmúlt napokban, de a nagy eszemmel az nem jutott eszembe, hogy egy word dokumentumba gyűjtögessem addig, mire újra tudok itt írni, így a felére nem emlékszek. :)
A lényeg, hogy harmadik napja újra kelek reggel és húzom a futócipőt, megyek futni. :))) Mivel Kismaci átváltozott mormotává és fél 9-9 körül kel, így én 6:50-kor kelek és 7 után pár perccel már kedvenc zenéimet hallgatva kezdem a két tókört. Most úgy csinálom, hogy két kört futok, az kb. 30 perc + bemelegítés és levezetés, utána feljövök, csinálok 300 hasprést, letusolok és nyugodtan megreggelizek, aztán kezdődhet a nap. :))) Már nagyon hiányzott a reggeli futás, teljesen más a napom, több energiám van.
Az egyetlen bibi, hogy elég hideg van már reggelente, így a nemrég decathlonban vett meleg futógatyám aranyat ér, és a futópolóra felveszek egy poláros futófelsőt is és ma vettem egy futósapit is, mert eléggé megizzad a fejem is és nem akarok megfázni a hidegben. Azt hiszem, hogy holnap már kesztyűt is húzok, mert ma fázott a kezem, de ettől eltekintve szuper a reggeli futás!!!
Hétfő óta pedig ismét a sarkamra álltam és leminimalizáltam a nassolást is, ha kekszet akarok enni, max. két szem és délelőtt ,este pedig újra odafigyelek a kajára és 6 után nem eszek!!!! Már a lugosító zöld cucc ivászatban is kitaláltam egy rendszert, reggel a green mix 9-et keverem el egy pohár narancslében (köszi a tippet Wellness!!! ;) ) , így aránylag iható állagú lesz és este, miután Kismacit letettem aludni, a másik fajta porból keverek ki egy fél literes pohár vizben és azt iszogatom el.
Kaja terén is figyelek, ma például brokkoli krémlevest csináltam, de Kismaci miatt inkább vitamin leves lenne a találóbb rá, mert főztem bele sok répát, egy-két krumplit, így is nagyon finom lett. Mindketten imádjuk. A héten még ettünk paradicsomos húsgombócot is, ezt édesítővel csináltam és csak egy zacsi rizzsel. A fiúk krumplival ették, én csak úgy natur, de már nem hiányzik a krumpli. Valamelyik nap pedig magamnak egy fél grillcsirkét vettem, de csak kb. a felét ettem meg és hozzá vegyes salit csináltam. Mára pedig nasinak tegnap sütöttem egy tepsi mézes-zabpelyhes kekszet. Érdekes módon itt kint nem sikerül úgy, mint Magyarországon, szerintem a hozzávalók miatt. Ez is finom, de inkább kávé mellé jó, mert elég fojtós, bármit is variálok rajta. Azért attól nem kell félni, hogy nem fog elfogyni, mert nekem ízlik, csak oda kell figyelnem, hogy ne faljam fel egy nap az egész dobozzal. :))))
Ma egyébként vendégem volt, az a barátnőm, aki januárban a legnagyobb kezdő rúgást adta a fogyókúrámhoz. Ő az, aki 100 kiló fölöttről 60-62 kg-ra fogyott és akit azóta is csodálok a kitartása, és az eredménye miatt. Már régen találkoztunk és nagyon megdícsért, hogy én is mennyire ügyesen elértem a célomat. :)) Jó volt olyan valakivel beszélni, aki hasonló nagy dolgot tett, bár azért én még a -25 kilómmal nagyon a közelébe sem érek az ő -45 kilójához. :))))) De megtárgyaltuk a futás örömét, adott jó kis praktikákat, átnéztük a pulzusmérő órámat, ittunk tejeskávét, nasinak csak az én kekszemet ettük, szóval jó volt kicsit tapasztalatokat cserélni. :))) Megbeszéltük, hogy egyszer jó lenne együtt futni valahol, úgyhogy ez még lóg a levegőben, de ami késik, nem múlik!!! :)))
Holnapra megint beállítottam az órámat 6:50-re, most addig, míg mormota a kicsi fiam, minden nap szeretném futással indítani a napot. Már csak az időjárásnak kell még ezzel a tervemmel együtt működnie és egy panaszom sem lesz!!!! :))))

Nincsenek megjegyzések: