2010. október 18., hétfő

Pozitiv nap


Ma csupa jó történt velem, nem is tudom, hol kezdjem. :)))
Reggel 6:40-kor keltem és 7-kor már a futócipőmben róttam a tóköröket. :))) Ma nagyon jól esett, sikeresen felavattam az új dzsekimet és jelesre vizsgázott. :) Utána jó meleg zuhany, nyugodt reggelizés és fél 9-kor indult a nap, ébredt Kismaci.
A mérleg is kegyes volt hozzám, 61,2 kg-t mutatott reggel, 22,2 % testzsír, tehát ismét a jó úton haladok. :) Délelőtt M. elvitte Kismacit csavarogni, én pedig egy hirtelen ötlettől beindulva, kocsiba ültem és átugrottam az ikeába, mert már untam, hogy nincs itthon egész alakos tükör. Sikerült is egyet vennem, pici lepkék és virágok vannak alul rajta, jól illik majd az előszobába szerintem, csak azt nem kalkuláltam bele, hogy Mekk Mester a férjem, így most az apósomnak lett kiadva, hogy jövő héten, míg mi anyáéknál leszünk, felszerelje nekem az előszoba falára. :)) Úgyhogy egész alakos tükör kipipálva, már csak tényleg azon múlik, hogy minnél hamarabb fel legyen szerelve. :)))
Délután nődokihoz volt időpontom, már jó egy éve voltam utoljára. 2006 óta járok hozzá, végigkísérte a terhességemet is, szóval tényleg ismer a dokibácsi. Ma mikor meglátott, el volt ájulva, hogy milyen jól nézek ki, ki vagyok virulva, új frizurám van és persze milyen jó vékony lettem. :) Leesett az álla, mikor mondtam, hogy 25 kg-val vagyok vékonyabb, a vizsgálat alatt vagy ötször elmondta, hogy le a kalappal előttem, mert példaértékű mindaz, amit véghez vittem, ráadásul egy kisgyerek mellett. Ritka az ilyesmi, ritkán lát ilyet páciensénél, szóval dagadt a májam rendesen. :))))
Egyébként fekete kordbársony gatyóban voltam, az új csizmámban és egy zöld esprit felsőben, tényleg jól éreztem magam így felöltözve. :))) előtte még a H&M-ben vettem magamnak egy csizmához való gatyát is, úgyhogy fel vagyok dobódva ma rendesen. :)
Holnap megint 6:40kor kelek, a héten minden nap készülök futni. Ha Kismaci továbbra is fél 9 után kel, akkor a héten már emelem a köröket háromra, tehát 6 km-t szeretnék futni. :)))

Nincsenek megjegyzések: