2010. október 28., csütörtök

Királylány


Itt vagyok, rossz pénz nem vész el! :))))
Csak sajnos sikerült az egész családnak beleesnie a náthába, Kismaci kezdte, aztán az én torkom akart szétdurrani, utána anya is lassan kidőlt és még a húgom és apa bírja a legjobban. :((( Nekem mára már a torkom jobb, viszont fújom az orrom nagyon, remélem, hogy pár nap alatt kilábalok belőle.
Így futni sem tudtam itthon, eddig egyszer tekertem 45 percet az első reggel, aztán ennyi.... :(( De erőm sem volt igazán semmire és megizzadni sem akartam így náthásan, szóval marad a pihi, amit most már nehezen bírok.
Viszont tegnap az egyik legszuperebb napom volt, még így, náthásan is...Királylánnyá változhattam egy napra, egy délutánra, amit bevallom, hogy nagyon élveztem.
Még a nyaraláskor megvettem a szokásos kedvenc magazinjaimat Szigligeten (Wellness, Diéta és fitness, Shape, Kiskegyed Fitt, Nők lapja stb...) és a Wellness újságban a sikersztorinál lent az állt, hogy ha beküldi valaki a fogyásának történetét és lehozza az újság, akkor egy vízszűrős kancsót kap ajándékba. Engem pedig érdekelt már egy ilyen kancsó, így gondoltam egyet, és megírtam a fogyásom történetét és beküldtem, hogy lesz, ami lesz.
Most hónap elején kaptam egy e-mailt a szerkesztőségükből, hogy szeretnék, hogy én legyek a téli szám fogyisikerének a szereplője, érdekelne e. :)) Naná, hogy érdekelt, így egyeztettünk is egy időpontot a fotózásra, és ennek tükrében szerveztem meg a mostani hazautamat. Hétfőn voltam fodrásznál, kozmetikusnál, tegnap délután pedig a húgommal Pestre mentünk, a Wellness székhelyére.
Nagyon kedvesek voltak mindannyian, gyönyörű sminket kaptam, a sminkes csaj szuperül eltűntette a karikáimat a szemem alatt, a stylist csajszi érdekesebbnél érdekesebb ruhákat próbáltatott velem, míg megtaláltuk a hozzám legközelebb álló szerelést. Egyedül a csizma miatt feszengtem kicsit, mert magas sarkú volt és azokkal én nem igen vagyok kibékülve, de a fotón tényleg jól mutat. :) Mondjuk, rendesen izomlázam lett utána, nem irigylem a modelleket, akik órák hosszat ilyenben kell hogy legyenek, én nem bírnám... :)
Szuper képeket csináltunk, néha azért feszengtem (főleg, mert arra koncentráltam, hogy ne dőljek el a magassarkúban :D ), nagyon jó fej volt mindenki, istenien éreztem magam! Ez a délután csak rólam szólt, én voltam a központban, és nagyon jól éreztem magam. Kicsit kiszabadultam a szürke hétköznapokból, tegnap igazán nőnek éreztem magam a szép sminkkel, a ruhákkal, a fotókkal. :)))) A végeredményt november 24től mindenki megnézheti a Wellness magazinban! :))))

Nincsenek megjegyzések: