2010. október 17., vasárnap

Ruhatár frissítés

Sikeresen zártam a szombati shoppingtúrát, ugyanis a vágyam az volt, hogy beszerzek télre egy csizmát és ez sikerült! :)))) Nagyon örülök neki, olyan széééép!!! :)

Szombaton még gondolkoztam, hogy nőisebbet nézzek vagy kényelmes, sportos-elegánst, de aztán végül az utóbbinál döntöttem, mert most még inkább járok Kismacival sétálgatni, vagy lótok-futok a dolgom után, úgyhogy a sportosabbat most még jobban kihasználom, nőcisnek majd veszek egy ilyen bokacsizma szerűséget olcsóbban.

Kicsit féltem, hogy a térdig érő csizmák majd nem fognak rám jönni, de most már ilyeneken nem kell paráznom, mert nem volt gond, szuper kényelmes és nagyon tetszik. :))) magamról csizmában még nincs fotó,de a netről szereztem egyet, hogy milyen:



Nekem nagyon tetszik. :)))))

Még vettem magamnak egy sima, hosszú újjas pólót, egy bélelt futódzsekit (amit remélem, hogy holnap fel tudok avatni) és egy újabb esprit csőnacit, indigós koptatottat. Ez most más szabású, mint a régi, mert ebből a 28/32-es méret lett jó, a másik pedig 27/32-es és leesik rólam. De a lényeg, hogy tök jól néz ki ez is és nagyon jó áron volt, így nem tudtam ott hagyni. :))) Szóval eredményes shoppingtúránk volt szombaton, alakul a téli ruhatáram is. :)))

Viszont tegnap és ma ugye nem jutottam le futni és azért ettünk is "tiltott" dolgokat, úgyhogy holnaptól ismét futás, ma éjszaka már nem alszok Kismacinál, így nincs kifogás, max. ha iszonyatosan szakad reggel az eső, de ezt nem szeretném.

Délután azért már beraktam a Norbi Aerobzónát, azt végigtornáztam és utána kétszer 300 hasprést is csináltam, így végülis a héten csak a hétfő és a szombat maradt mozgás nélkül. Bár valahol azt olvastam, hogy a shoppingolás is zsírégető tevékenység, így valamennyit azért talán sikerült elégetnem... ja, bár az is igaz, hogy az ebédemmel viszont adtam a kalóriáknak tegnap, úgyhogy inkább a szombatot nevezem ki a teljes pihinapnak. :)))) Ma már párolt zöldségeket, husikat ettünk fokhagymás light tejföllel, tehát ma már újra visszatértem a megszokott dolgokhoz. Este pedig pici tojásrántottát csináltam magunknak, paradicsommal, egy szeletke sovány sonkával és pici reszelt mozarellával. Kenyeret csak reggelire ettem, teljes kiörlésűt. :)

Holnap megyek nődokihoz délután éves kontrollra, utána M-al a városban vacsorázunk, de majd valami könnyűt választok, most tényleg nem is kívánok mást. Úgyis a lényeg azon lesz, hogy sétálunk egyet, kikapcsolódunk, Kismacira pedig az anyósom vigyáz majd. Ja és a lényeg még az is, hogy csizmában mehetek!!!! :)))))))

Nincsenek megjegyzések: