2010. október 15., péntek

Hétvége

Még gyorsan jelentkezek, mert nemsokára itt van anyukám és a húgom, itt töltik a hétvégét. Úgyhogy a héten szorgalmas voltam a futás terén, mert a hétfő kivételével eddig minden nap voltam, de szombat-vasárnap sajna nem tudok majd lejutni, mert Kismacival alszok egy szobában, és nem tudok kiosonni majd reggel tőle szerintem. Úgyhogy majd jövő héten egy pihinapot tervezek csak, a többi nap futás, futás, futás. :))))
Újra a régi minden a futás terén, már nem kell megállnom pihenni, bírom simán a két kört (4 km-t), az orrfújással bajlódok néha, mert a hidegben automatikusan folyik az orrom sajna, de most már az egyik kezemben van végig egy zsepi, és azzal törlöm, ha szükséges. Vettem meleg futósapit, bár szexinek nem nevezhető, de legalább védi az izzadt fejemet a hidegtől és már a héten kesztyűt is húztam, mert eddig lefagyott a kezem. Még a futógatyára keresek majd egy sortot vagy valamit, mert az elején picit fázok, jó lenne nem felfázni.
Szeretem futással kezdeni a napot, bár felkelni marha nehéz. Mikor 6:50kor megszólal az óra, még sötét van. Egy-két percig próbálok nem visszaaludni, de magamhoz térni, kinézek az ablakon (kicsit reménykedve, hogy esik az eső :D ), de aztán virtuálisan felrázom magam, hogy szuper, hogy nem esik az eső, öltözzünk és irány le! Kiérve még kicsit bosszankodok, hogy miért kell nekem korán futni menni, tiszta hülye vagyok, ahelyett, hogy aludnék a jó meleg ágyban tovább, aztán a tó szélén elkezdek szép lassan kocogni, még akkor is kelletlenül, viszont méterről méterre kezdi átjárni a testemet egy jó érzés és kb. pár perc után már újra érzem is az ütemet, elfelejtem, hogy álmos voltam az előbb, hogy hideg van, egyszerűen csak hallgatom a kedvenc zenéimet, nézem a napfelkeltét és futok. És ez valami szuper érzés. :))) Régen mindig forgattam a szemeimet, mikor valakitől azt hallottam, hogy ennyit és ennyit fogyott és megszerette a sportot, most már nincs nap sport nélkül stb.... nem tudtam elképzelni, hogy ilyen lehetséges, dumának tartottam csak.... és most én vagyok az, aki szinte minden nap megy futni, aki szinte minden nap tornázik valamit és tényleg nem csak azért, hogy a testem alakuljon, hanem azért is, mert megtapasztaltam, hogy mennyire jó érzés egy reggeli futás vagy mennyire jó érzés 2 óra helyett csak 1-et netezni, mert a másik kettőt hasznos dologra fordítottam: tornáztam. :) Tehát nem csak duma ez, hanem valóban rá lehet kattanni a sportra, a mozgásra. :))))
Hétfőtől szeretnék egy kicsit a kajánál is odafigyelni, mert kicsit elszaladt velem a ló, úgyhogy szígor és sok gyümölcs, zöldség!!! Ja és persze sooook sok víz, folyadék, bár azzal már egész jól haladok szerintem a kezdetekhez képest. :)
Holnap kiváncsi vagyok, hogy sikerül e beújítanom egy vagány csizmát, már nagyon vágyok rá, végre nem lesz vádliproblémám a próbálgatásoknál, halleluja!!!!!! :)))) Majd vasárnap beszámolok az eredményekről, hogy mit sikerült összevásárolnom. ;)
Ja, közben persze megérkeztek anyáék, ezt a bejegyzést már este fejezem be, mikor mindenki alszik. Jó kis délutánunk volt, nagyot sétáltunk, bár 6 után már befagyott a sejhajunk is, annyira lehűl a levegő sajnos. :((( De a lényeg most azon van, hogy együtt vagyunk és azt nem zavarhatja meg még a kutya hideg sem. :))

Nincsenek megjegyzések: