2010. október 22., péntek

Negatív nap

sajnos nem csak pozitív napjaim vannak...
Hát igen, nem lehet mindig pozitiv nap, bár szerencsére nem sokszor lógatom az orrom, de a tegnapi nap a rosszabb napok közé tartozott. Olyan szinten, hogy nem vagyok rá büszke, hogy mennyi mindent zabáltam (mert az enni szó most nem igazán illik ide) össze rosszkedvemben. :(((
Kismaci nagyon nyűgös, hisztis volt egész nap és olyan szinten kihozott a sodromból, hogy így már régen voltam. Általában egy halál nyugodt ember vagyok és egy-egy ilyen napon (ami szerencsére ritkán fordul elő) még én is meglepődök, hogy mit tud belőlem egy kis másfél éves törpike kihozni. :((( Nesze neked borostyánlánc (fogzáskönnyítő gyerekeknek) és nesze neked efx karkötő (mágneses rezonanciával működő stresszoldó karkötő felnőtteknek). :))))
Azért annyi pozitivum volt a tegnapi napban, hogy reggel futottam fél órát, két kört, azaz 4 km-t, így kezdtem a napot. Brokkolis, sonkás, tejfölös rakottas kaját csináltam ebédre, amit Kismaci előszeretettel köpködött kifelé poénból (na, nekem ez nem volt annyira poén...), de nekem ízlett. Aztán ebéd után elszaladt velem a ló, miután letettem hisztiző gyermekemet aludni, én az összes létező édességet, kekszet, zizit, túró rudit felkutattam és ha nem is mindet, de szépen beettem belőlük. :((( A kedvem nem lett jobb, de lenyugodtam, és nem volt lelkiismeretfurdalásom, ez a fura. Úgy voltam vele, hogy ez most KELL!!!
Este M. hazaért fürdetésre, és mivel ő sem vacsorázott, így a napot egy mekis vacsorával koronáztuk meg, úgy voltam vele, hogy ez még kell, hogy helyreálljon a lelkem, úgyhogy kocsiba pattantam, irány a közeli meki, tiz perc múlva pedig már falatoztuk is a kalóriáktól hemzsegő big mac-et és sült krumplit.
Utána eldöntöttem, hogy ezt a zabálós napot is bejegyzem ide, mert tényleg nem csak pozitiv napok vannak, hanem néha ilyenek is, de azt kell megpróbálni kialakítani, hogy ne sokszor legyen ilyen napunk. Már lefekvés előtt tudtam viszont azt, hogy ahogy Wellness is írta a múltkor, "egyszerű matek" az egész (bár azért annyira egyszerűnek nem mondanám a fogyit :D ) , tehát a tegnapi napomat kompenzálnom kell ezek után, úgyhogy ma reggel 6:40 helyett fél 7-kor keltem és 3/4 7kor már a futócipőmben róttam a köröket a tónál és a szokásos két kört ma felemeltem 3-ra, tehát 6 km-t futottam, így kezdtem a napomat. Utána felérve még jött a 300 hasprés, forró zuhany és reggelire egy danone actimel (van újfajta most, ezt probáltam ki) és egy pohár narancslé. Délelőtt lédélelőttöt tartottam, csak ittam (vizet, tejeskávét), ebédre megettem a tegnapi brokkolic rakottast, mert nem akartam kidobni, sajnáltam volna, és délután is lédélutánt tartok.
Délelőtt egész végig úton voltunk Kismacival, mert szuperül süt a nap, így csavarogtunk a városban, és ha nem is nordic walking tempóban, de végig úton voltunk, szerintem ez is ért valamit. A délutánt is hasonlóan tervezem és hétvégén is figyelek a kajára. Lehet zabálni egy nap, de utána újra észnél kell lenni, különben nincs értelme az egész nagy harcnak és munkának, ami mögöttem van.
Ma már a kedvem is jobb, szépen felöltöztem, csizmát húztam és elégedetten figyeltem magam a butikok kirakatában visszatükröződve. :))) Kellett ez a nap tegnap, még ha nem is vagyok büszke rá....

Nincsenek megjegyzések: